مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

ساختار سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی باید توسعه یابد

(چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۹) ۲۰:۱۷

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خواستار تغییر ساختار سازمانی این شرکت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه علی اکبر شعبانور روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات نمودار سازمانی شرکت مجتمع گاز پارس با اشاره به تنگناها و مشکلات کنونی این شرکت از مسوولان امور سازمانی شرکت ملی گاز ایران خواستار تغییر در ساختار سازمانی موجود و توسعه آن شد.

وی با ارایه گزارشی از روند تولید و فعالیتهای مجتمع با اشاره به میدان گازی عظیم پارس جنوبی و ذخیره هشت درصد گاز جهان و 50 درصد گاز ایران در  این میدان افزود: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در حال حاضر بهره برداری از  5 پالایشگاه در قالب 10 فاز پالایشگاهی را برعهده دارد.

مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با اشاره به بخشی از مشکلات کارکنان گزارشی از وضعیت سازمان و نیروی انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ارایه کرد.

محمد احمدی اظهار داشت: امیدواریم با پتانسیلی که در همکاران امور سازمانی شرکت ملی گاز ایران برای حل مشکلات کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی وجود دارد در آینده نزدیک شاهد حل مشکلات پرسنل مجتمع باشیم.

مدیران پالایشگاههای پنج گانه پارس جنوبی نیز در این جلسه به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود در زمینه نمودار سازمانی شرکت پرداختند.

محمد حسین ساعتیان رییس امور سازمانها و بهبود روشها و جمعی از مسوولان ارشد امور سازمانی شرکت ملی گاز ایران در این جلسه حضور داشتند.

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره برداری از 10 فاز پالایشگاهی و تولید روزانه بیش از 200 میلیون متر مکعب گاز شیرین بیش از 40 درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین می کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید