با حضور مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی:

مرکز آموزش سیستم های کنترل ابزار دقیق مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد

(سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۹) ۱۳:۰۱

مرکز آموزش سیستم های کنترل ابزار دقیق شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مهندس علی اکبر شعبانپور مدیرعامل شرکت در مراسم افتتاحیه این مرکز تصریح کرد: راه اندازی این کارگاه ابزار دقیق در این مجتمع با این کیفیت، نظم و تجهیزات در ایران منحصر بفرد و بی نظیر است.

وی ضمن تشکر از تمامی متخصصینی که در ساخت این سایت همکاری داشتنه اند، ایجاد این کارگاه را یکی از افتخارات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برای کشور دانست.

سید احمد صدری رییس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران نیز در این مراسم، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی را از نظر تکنولوژی روز بسیار غنی خواند و اظهار داشت: این شرکت بین تمامی پالایشگاه های کشور در مباحث آموزشی سرآمد است و ما آمادگی داریم گام هایی را در جهت توسعه بیشتر آن برداریم.

مهندس محمد صفری سرپرست تعمیرات ابزار دقیق مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با تاکید بر این‌که این مرکز در سطح شرکت ملی گاز بی‌نظیر است، گفت: این مرکز شامل متنوع ترین سیستم های کنترل موجود در پالایشگاه های پارس جنوبی است که بمنظور آموزش پرسنل ابزار دقیق و همچنین افزایش توان فنی کارشناسان علاقه مند توسط متخصصین مجتمع طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 10 نوع سیستم های کنترلی، PLC ها و DCS بکار رفته درپالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در این مرکز راه اندازی شده است.

برپایه این گزارش مرکز آموزش سیستم های کنترل ابزار دقیق شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی توسط کارگروهی متشکل از متخصصین ابزار دقیق اقایان محمد صفری، عبدالمجید خدری، رسول شعبانیان، محمد رضا همتی، جمال کاوشیان، محمد حمیده، مهدی ملی پور، علیرضا نیکنام، حمیدرضا رفیعیان، بهادر پارسا و خانمها الهه اسفندیاری و لیلی اسماعیلیانی در مدت یک ماه بصورت کامل طراحی و اجرا شده است.

در مراسم بهره برداری از این مرکز مدیر عامل مجتمع، رییس آموزش شرکت ملی گاز ایران، مدیر عملیات، مدیران پالایشگاه ها و جمعی از مسوولان شرکت ملی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی حضور داشتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید