طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

رییس جدید بازرسی و حفاظت فنیشرکت نفت و گاز پارس منصوب شد

(پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۳:۵۶

علی وکیلی مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس طی حکمی دکتر احسان الدین محلاتی را به عنوان رییس جدید بازرسی و حفاظت فنی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس در این حکم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده علمی و فنی محلاتی،  از وی خواسته شده تا هدایت، برنامه ریزی، کنترل و نظارت بر نظامهای کیفی، حصول اطمینان از تضمین و کنترل کیفیت عملکرد پیمانکاران طرح های توسعه ای میدان های پارس جنوبی، پارس شمالی، گلشن و فردوسی با رعایت ضوابط فنی و استانداردهای بین المللی در تامین شرایط عملیات ایمن تاسیسات را به نحو احسن طراحی و اجرا کند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس همچنین از زحمات مهندس احمد سالاری مدیر سابق این واحد در دوره تصدی این مسوولیت سپاسگزاری کرده است.

بر پایه این گزارش محلاتی فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی خوردگی و حفاظت از مواد دانشگاه تهران و فارغ التحصیل مقطع دکترا  در رشته مهندسی مواد با گرایش خوردگی و حفاظت از مواد از دانشکده فنی دانشگاه تهران است.

مشاوره در پروژه ملی ماهواره زهره، مسوولیت بخش مهندسی مواد شرکت نفت و گاز پارس، تدریس در دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشگاه بین المللی امام خمینی، انجام پروژه های متعدد در زمینه مهندسی متالوژی بویژه خوردگی و فرآیند های مختلف پوشش دهی فلزات و حفاظت از خوردگی،  ارائه 15 مقاله در نشریات و کنفرانس های معتبر خارجی و داخلی از مهمترین تجارب و سوابق علمی وی است.

شرکت نفت و گاز پارس مسوولیت توسعه میادین گازی پارس جنوبی، پارس شمالی، گلشن و فردوسی و نیز لایه نفتی پارس جنوبی را بر عهده دارد.

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید