به همت بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر انجام شد:

بزرگداشت روز جهانی تالاسمی با حضور امام جمعه شهرستان جم

(شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۴:۰۰

همزمان با روز هشتم می (18 اردیبهشت ماه ) روز جهانی تالاسمی، حجت السلام و المسلمین محمد جواد واثق امام جمعه شهرستان جم و هیات همراه از بخش تالاسمی بیمارستان توحید جم بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در این بازدید که دکتر مهرداد حسین زاده رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر و بخشدار مرکزی شهر جم و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم نیز حضور داشتند، هیات بازدید کننده با حضور در بخش تالاسمی با کودکان مبتلا به تالاسمی و خانواده های آنان به گفتگو نشسته و در جریان روند دریافت خون و دیگر نیازهای درمانی آنان قرار گرفتند.

همچنین هدایایی از طرف امام جمعه و مسئولین شهرستان جم به کودکان حاضر در بخش تالاسمی اهداء شد.
شهرستان جم با دارا بودن 58 کودک و نوجوان تالاسمی ، بالاترین آمار ابتلا به تالاسمی را در سطح استان بوشهر دارا می باشد که ارائه خدمات درمانی به این 58 نفر تماماً توسط بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و بدون دریافت هزینه انجام می شود .
بالا بودن میزان مبتلایان به تالاسمی در شهرستان جم ، عزم جدی کلیه مسئولین منطقه و افراد تاثیر گذار (روحانیت ، مسئولین شوارهای محلی و شهری و معتمدین محلی ) را جهت راهنمایی و ارشاد مردم برای رعایت دستورالعمل های پیشگیری از این بیماری ، که مهم ترین آن انجام آزمایشات پزشکی قبل از ازدواج می باشد، می طلبد .
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید