توسط متخصص طب کار:

کلاس "اصول معاینات بدو استخدام" در پارس جنوبی برگزار شد

(دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹) ۱۹:۲۱

کلاس آموزشی "اصول معاینات بدو استخدام" برای پزشکان صنعتی مراکز بهداشتی درمانی مستقر در مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اصول معاینات بدو استخدام، چگونگی انجام معاینات بدو استخدام، آشنایی با تکنیک های معاینات، نحوه تطابق شغل با وضعیت جسمی و روحی معاینه شونده، چگونگی انجام معاینات مشاغل خاص و محدودیت های جسمی و روانی در پذیرش مشاغل خاص از جمله مباحثی بود که در این کلاس آموزشی تدریس شد.

هرساله تعداد بسیار زیادی از افراد جویای کار در پروژه های صنعتی پارس جنوبی بعنوان بزرگترین مرکز تجمع کارگری در کشور مشغول کار می شوند.
معاینات بدو استخدام از کارهایی است که انجام آن موجب جذب نیروی سالم در پروژه ها و بازدهی بالاتر می شود.
دکتر کیوان کرمی فر متخصص طب کار بهداشت و درمان صنعت نفت برگزاری این کلاس آموزشی را برعهده داشت.
برپایه این گزارش کارگاه "مدیریت استراتژیک" در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز برای مدیران ستادی و مسوولان بخش های مختلف بیمارستان توحید جم برگزار شد.
در این کارگاه دو روزه که توسط دکتر بابک خزایی کارشناس ارشد MBA و دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه کالیفرنیا و مدرس دانشگاه برگزار شد، مباحث مختلفی از جمله تعریف مدیریت استراتژیک، اصول برنامه ریزی استراتژیک، تعریف مفاهیم :چشم انداز ، ماموریت ، ارزشهای سازمانی، تعریف عوامل بیرونی و درونی تاثیر گذار بر سازمان، شناسایی نقاط قوت و ضعف فرصت ها و تهدید های سازمانی و انواع مدل های برنامه ریزی استراتژیک تدریس شد.
در پایان این کارگاه آموزشی یکی از مدل های متناسب با شرایط بهداشت و درمان بوشهر به عنوان الگو انتخاب و برنامه ریزی استراتژیک به صورت تمرین اجرای عملی مباحث تدریس شده در قالب کارگاه انجام شد.
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با برگزاری این کارگاه آموزشی موفق به تدوین برنامه استراتژیک و سند چشم اندازی برای فعالیت های آتی خود شد.
بهداشت و درمان صنعت نفت با یک بیمارستان 64 تخته و 31 مرکز درمانی به کارکنان پارس جنوبی و مردم بومی مناطق جم و عسلویه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می کند.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید