توسط شرکت هواپیمایی آسمان:

پرواز دبی - عسلویه و بالعکس برقرار شد

(سه شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹) ۱۳:۴۹

رییس ایستگاه خلیج فارس شرکت هواپیمایی آسمان از راه اندازی مسیر پروازی دبی – عسلویه – دبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه سیروس کریمی در جمع خبرنگاران گفت: یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان از نوع فوکر با گنجایش 100 نفر، مسافران این مسیر پروازی را جابجا می کند.

وی با بیان این که در حال حاضر پرواز مسیر دبی – عسلویه – دبی روزهای یکشنبه هر هفته انجام می شود، اظهار داشت: در صورت نیاز متقاضیان شرکت هواپیمایی آسمان آمادگی دارد تعداد پروازهای این مسیر را افزایش دهد.
کریمی گفت: با توجه به افزایش تعداد مسافران در این مسیر، شرکت هواپیمایی آسمان با مساعدت کاپیتان سعید نصر فرد مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور  اقدام به راه اندازی این مسیر پروازی کرده است.
رییس ایستگاه خلیج فارس شرکت هوایپیمایی آسمان گفت: در حال حاضر هواپیماهای بوئینگ 727 (با گنجایش 168 مسافر) و فوکر 100 این شرکت انتقال مسافران را از شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، رشت و کرمانشاه به فرودگاه خلیج فارس عسلویه و بالعکس انجام می دهند.
شرکت هواپیمایي آسمان با انجام 19 پرواز در هفته بیشترین سورتی پرواز به فرودگاه خلیج فارس عسلویه را انجام می دهد.
یک فروند هواپیمای شرکت فارس ایر قشم نیز روزهای پنجشنبه هر هفته مسافران مسیر پروازی دبی – عسلویه – دبی را جابجا می کند.
فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات ناوبری بزرگترین فرودگاه متعلق به وزارت نفت و یکی از مهمترین فرودگاه های کشور به شمار می رود که بیشترین نقش را در انتقال مسافران نقاط مختلف کشور به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایفا می کند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید