زودتر از برنامه پیش بینی شده صورت گرفت:

تعمیرات نیمه اساسی چهارمین واحد پالایشگاه فجر جم به پایان رسید

(شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۸۹) ۱۳:۴۲

رییس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه فجر جم گفت: تعمیرات نیمه اساسی چهارمین واحد این پالایشگاه فجر جم انجام شده و چهار روز زودتراز برنامه از پیش تعیین شده درمدار تولید قرار گرفته است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم حسین اردشیری اظهار داشت: کار تعمیرات نیمه اساسی این واحد (واحد 4400) از سوم تیرماه آغاز شد و با لطف و یاری خداوند و همکاری و تلاش همکاران زودتر از برنامه به پایان رسید.

وی با اشاره به تعمیرات صورت گرفته در این واحد اظهار داشت:  در واحد 4400 نیز همچون واحد های قبلی تمامی اصول و مقررات  لازم رعایت شد و علاوه بر انجام کارهای تعمیراتی و شستشوی تجهیزات طبق برنامه، نسبت به انجام کارهای غیر قابل پیش بینی نیز اقدامات لازم صورت گرفت.
اردشیری انجام تمیزکاری، شستشو و تعمیر تجهیزات برج ها، مخازن و فیلترها مبدلهای آمین، جوش آورنده ها، فن های هوایی آمینی و اسیدی و مبدل های پیش بینی شده در برنامه را از کارهای انجام شده در این واحد برشمرد.
وی جابجایی رادیاتور سیستم خنک کننده روغن الکترو پمپهای فاز یک،  تعویض حدود 10 عدد شیر معیوب در سطح واحد از طریق برشکاری و جوشکاری و نصب سطح نماهای مغناطیسی بر روی برج مراکس را نیزاز جمله طرح های اصلاحی  انجام شده در این واحد دانست.
رییس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه فجر جم از نصب 13 قطعه و تقویت کننده روی برج احیاء، تعویض و نصب 150 عدد Valve Tray و جوشکاری تعدادی از سینی های برج احیا و جوشکاری 20 عدد نگهدارنده المنتهای فیلتر ورودی گاز و جوشکاری دو عدد  plate نگهدارنده غلطک  نیز بعنوان بخش دیگری از اقدامات انجام شده در این واحد نام برد.
برپایه این گزارش واحد 4400 چهارمین واحد شرکت پالایش گاز فجر جم است که در سال جاری تعمیرات نیمه اساسی روی آن انجام گرفته است.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید