با هدف افزایش خدمات اورژانسی به مردم:

"مرکز هدایت اورژانس" پارس جنوبی راه اندازی شد

(یکشنبه ۳ اَمرداد ۱۳۸۹) ۱۰:۳۳

مرکز هدایت اورژانس پارس جنوبی با چهار دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز و 12 نفر پرسنل مجرب در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه اندازی شد.

رییس مرکز سلامت کار سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: این مرکز بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به کارکنان پارس جنوبی است.

دکتر محمدرضا برکتی هدف از راه اندازی مرکز هدایت اورژانس پارس جنوبی را ارتقای وضعیت درمان کارکنان در این منطقه دانست و افزود: در صورت لزوم اورژانس پارس جنوبی به مردم بومی منطقه عسلویه نیز خدمات می دهد.
وی با بیان این که این مرکز به گونه ای احداث و تجهیز شده است تا تمامی شرکت های مستقر در منطقه ویژه بتوانند از خدمات شبانه روزی آن بهره مند شوند، اظهار داشت: در صورت نیاز اورژانسی کارکنان پارس جنوبی و مردم بخش عسلویه می توانند با شماره تلفن 115 تماس بگیرند.
برکتی تصریح کرد: این مرکز با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان سامانه متمرکز 115 منطقه ویژه در پارس جنوبی مستقر و راه اندازی شده است.
وی با بیان این که با راه اندازی این مرکز 100 متر مربع به فضای درمانیمنطقه ویژه پارس افزوده شد، گفت: فعالیت­ های درمانی مرکز اورژانس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با جذب پزشک فوق تخصص قلب و متخصص داخلی و راه­ اندازی دو تخت بستری به منظور پایشگری بیماران قلبی افزایش یافته است.
رییس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: در حال حاضر متخصصین پنج رشته قلب و داخلی، بیهوشی، جراحی و روانپزشکی در این مرکز حضور دارند.
برکتی یادآور شد: مرکز مشاوره سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز که به بهره برداری رسیده است، در خدمات رسانی به کارکنان اقماری و شاغل در تمام شرکت های پتروشیمی و فازهای پالایشگاهی مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی که به دلیل شرایط سخت کاری و دوری از خانواده، گاه با مشکلات روحی و روانی روبه رو می شوند، اثرگذار بوده است.
رییس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی تصریح کرد: به منظور توسعه فضای بهداشت و درمان منطقه ویژه عسلویه، تلاش می کنیم پارس جنوبی به یک بیمارستان تخصصی با ارایه بهترین و پیشرفته ترین خدمات درمانی مجهز شود.
برکتی گفت: از سال گذشته گستره خدماتی بهداشت و درمان صنعت نفت در حوزه طب صنعتی در منطقه پارس جنوبی افزایش یافته است به گونه ای که کارکنان غیر رسمی نیز از این خدمات بهره مند شده اند.
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با یک بیمارستان 64 تخته و 30 مرکز درمانی به کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبی و مردم بومی مناطق جم و عسلویه خدمات ارایه می دهد.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید