در راهپیمایی بزرگ روز قدس؛

کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبی فریاد آزادی قدس سر دادند

(جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۸۹) ۱۶:۵۷

کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس همگام با ملت ایران در سراسر کشور امروز (جمعه 12 شهریور)با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله قدس جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و فریاد آزادی قدس سر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در راهپیمایی روز قدس که با وجود گرمای شدید هوا از ساعت 11 در شهرعسلویه برگزار شد، مدیران و کارکنان صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه پارس، در کنار هزاران نفر از مردم روزه دار شیعه و سنی بخش عسلویه، با مشت های گرده کرده و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن دفاع از ارزش ها و آرمان های امام راحل (ره) جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس با حضور در مصلای عسلویه نماز عبادی _ سیاسی جمعه را به امامت حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه عسلویه بپا داشتند.

امام جمعه عسلویه در خطبه اول نماز جمعه امروز عسلویه در مسجد جامع این شهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز همه مردم ایران و مسلمانان سراسر جهان ثابت کردند که قدس تنها نیست و همه از آرمان پاره تن اسلام دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: قدس شریف متعلق به جهان اسلام است و جهان اسلام نیز هیچ زمانی پاره تن خود را تنها نمی‌گذارد و این امر همه ساله در روز قدس اثبات می‌شود.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از اهل سنت به دلیل حضور در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: اهل سنت امسال پرشورتر از هر سال در راهپیمایی قدس شرکت کردند و ثابت کردند که علاوه بر شیعیان، اهل سنت نیز برای آزادی فیسطین از دست اشغال‌گران تلاش می‌کنند.

گنجی تصریح کرد: امروز جهان اسلام، حضوری یکپارچه در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از خود نشان داد و نشان دادند که فلسطین تنها نیست و همه مسلمین برای آزادی قدس در کنار آنها هستند.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نماز جمعه امروز نیز گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از روز قدس وحشت دارند و حضور میلیونی مردم مسلمان سراسر جهان در این راهپیمایی لرزه بر اندام این کشورها انداخته است.

گنجی در ادامه با تقبیح مذاکرات به اصطلاح سازش گفت: این مذاکرات فقط برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست قریب‌الوقوع است و رژیم صهیونیستی که هم‌اکنون در ضعیف‌ترین دوران خود به سر می‌برد با این مذاکرات قصد دارد وجهه خود را بازیابد که به فضل خدا در این کار نیز شکست می‌خورد و هیچ نتیجه‌ای از مذاکرات سازش به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: بدون تردید رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که اتحاد جهان اسلام موجب شکست قطعی این رژیم می‌شود و به همین دلیل از این وحدت ترس دارد.

امام جمعه عسلویه افزود: ابتکار امام راحل در نام‌گذاری روز جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس امری بسیار مهم و تاریخی است و سبب می‌شود که هیچ زمانی مسئله قدس و اشغال‌گری رژیم صهیونیستی فراموش نشود و در واقع همه ساله در روز قدس جنایات رژیم صهیونیستی بر ملا می‌شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید