سید پیروز موسوی در مناطق نفت خیز جنوب؛

معارفه مدیرعامل جدید شرکت خدمات رفاهی نفت برگزار شد

(یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۹) ۲۱:۴۴

مراسم معارفه سید پیروز موسوی، مدیرعامل جدید شرکت خدمات رفاهی نفت ایران با حفظ سمت (قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس) امروز با حضور اعضای هیات مدیره این شرکت و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این جلسه از زحمات مدیرعامل سابق شرکت خدمات رفاهی نفت قدردانی کرد و گفت: خدمات و سوابق آقای معینی فر بر کسی پوشیده نیست و ایشان از چهره های موفق مناطق نفت خیز جنوب در سال های خدمت خود بوده اند.

مهندس غلامرضا حسن بیگلو افزود: ایشان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی  نقش مهمی در سازماندهی مدیریت مناطق نفت خیز جنوب داشته و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز  خدمات قابل توجهی داشته است.

وی اظهار داشت: در چند سال اخیر نیز با تشکیل شرکت خدمات رفاهی نفت، آقای معینی فر یک نظم و روال خاصی به این شرکت تازه تاسیس داده و ارتباط و مناسبات در آن را مبتنی بر عنصر تفاهم و همدلی شکل داده اند.

مهندس حسن بیگلو افزود: با توجه به این موضوع و اهمیت خدمات دهی به کارکنان که سرمایه اصلی مناطق نفت خیز جنوب محسوب می شوند آقای موسوی را به عنوان بهترین گزینه برای مدیرعاملی شرکت خدمات رفاهی نفت انتخاب کرده ایم و امیدواریم در این مسئولیت خطیر و جلب رضایت عمومی کارکنان موفق و سربلند باشند.

مدیرعامل سابق شرکت خدمات رفاهی نفت در این جلسه در سخنانی  گفت: فعالیت من در صنعت نفت همواره با هدف خدمت به صنعت نفت و همکارانم در این صنعت عظیم بوده است.

مهندس محمود معینی فر افزود: احترام به پیشکسوتان و اخذ دیدگاه های آنان موجب قوت و استحکام پایه های صنعت نفت می شود و لازم است تعالی منابع انسانی بویژه در مناطق نفت خیز جنوب بر اساس قاعده و  به صورت جامع دنبال شود.

وی اظهار داشت: خوب است شرایطی فراهم شود که صمیمیت مدیران و کارکنان در حوزه کار تقویت شده تا به سمت رشد و تعالی صنعت نفت حرکت کنیم.

مهندس معینی فر در ادامه به فعالیت های شرکت خدمات رفاهی نفت اشاره کرد و گفت: امروز در این شرکت یک نگرش سیستمی حاکم است و دارای شرایط خوب و نظم و انضباط خاصی است.

مدیرعامل سابق شرکت خدمات رفاهی نفت افزود: در این شرکت برای نخستین بار در صنعت نفت سیستم حسابداری صنعتی طراحی و پس از 3 سال تلاش تکمیل و راه اندازی شد که با این سیستم تمام عملیات های مالی به صورت شفاف و روشن در دسترس قرار دارند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی به کارکنان همانند فعالیت های صنعتی و فنی یک کار پیچیده ای است چون با روح و جسم انسان ها در ارتباط است. خدمات رفاهی در خدمت تولید است و بدون آن برنامه های تولید محقق نمی شود.

در ادامه مدیرعامل جدید شرکت خدمات رفاهی نفت ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در انتخاب خود به این سمت، به بیان برنامه های خود پرداخت.

مهندس سید پیروز موسوی گفت: نیروی انسانی محور توسعه است و خدمات رفاهی نقش مهمی در انگیزش و حفظ نیروی انسانی و ایجاد شادابی، طراوت و امید به زندگی در بین کارکنان دارد.

وی افزود: شرکت خدمات رفاهی نفت یکی از ارکان پشتیبانی تولید است و باید در اولویت برنامه های مناطق نفت خیز جنوب باشد. این شرکت در صنعت نفت منحصر به فرد است و باید تجربیات آن را به سایر شرکت ها منتقل کرد.

مهندس موسوی اضافه کرد: برای افزایش خدمات به کارکنان ضروری است ساختار نیروی انسانی این شرکت اصلاح و فعالیت های پژوهشی و آموزشی در این شرکت در جهت پشتیبانی تولید و رضایت همکاران تقویت شود.

وی افزود: وظایف و فعالیت های شرکت خدمات رفاهی نفت باید تاثیر مطلوبی بر زندگی روزمره کارکنان داشته باشد و مدیران اثرات آن را بر تولید مشاهده کنند.

مدیرعامل جدید شرکت خدمات رفاهی نفت تاکید کرد: ما برای آینده ای روشن و فردایی بهتر نیاز به تحول داریم و باید دست در دست هم به این سمت حرکت کنیم.

در ادامه این جلسه، اعضای هیئت مدیره شرکت خدمات رفاهی نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن تبریک به مهندس موسوی برای سمت جدید، از خدمات چند ساله مهندس محمود معینی فر که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند قدردانی کرده و خاطراتی از دوران خدمت ایشان بازگو کردند.

شرکت خدمات رفاهی نفت یکی از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است و وظیفه برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت های غیرصنعتی، از جمله ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی، هنری، ورزشی و مهندسی، تعمیرات و نگهداری ساختمانهای اداری، منازل مسکونی، تأسیسات فرهنگی ورزشی، کتابخانه، امور مسافرت و ارائه خدمات جنبی به کارکنان و خانواده های آنان را بر عهده دارد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید