مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس:

پرواز شهرکرد _ عسلویه در منطقه ویژه برقرار شد

(شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۹) ۰۰:۲۹

فرشید کلاه کج از برقراری پرواز شهرکرد _ عسلویه و بالعکس در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه خبر داد و گفت: این پرواز از سوی ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» از شنبه هفته آینده (24 مهر) انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه در گفت وگو با خبرنگار شانا در عسلویه، افزود: این چهارمين مسیر پروازی جدید است که در سال جاری در بزرگترین فرودگاه صنعت نفت کشور، برای جا به جایی کارکنان شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی و فعالان طرح توسعه مخزن مشترک پارس جنوبی و همچنین مردم و شهروندان عسلویه برقرار می شود.

کلاه کج یادآور شد: پیشتر و در مدت یاد شده، پروازهای عسلویه به اصفهان، رشت و بوشهر _ اهواز برقرار شده بود؛ پرواز مسیر عسلویه اصفهان و بالعکس روزهای یکشنبه هر هفته از سوی شرکت هواپیمایی نفت ایران انجام می شود.

وی ادامه داد: این پرواز با توجه به حجم بالای مسافران به اصفهان راه اندازی شده و مورد استقبال مردم منطقه و کارکنان پارس جنوبی قرار گرفته است؛ با برقراری این پرواز تعداد پروازها از عسلویه به اصفهان به شش پرواز افزایش یافته است.

کلاه کج در باره پرواز عسلویه به رشت نیز گفت: پرواز این مسیر ساعت 10 و 30 دقیقه (با توجه به اعلام نیاز شرکت ها قابل تغییر است) روزهای چهارشنبه هر هفته از رشت به عسلویه و ساعت 13 و 10 دقیقه از عسلویه به رشت انجام می شود.

وی با بیان این که هواپیماهای این مسیر از نوع فوکر با گنجایش 100 نفر است، افزود: این پرواز با توجه به درخواست مسافران شمال کشور و با حمایت کاپیتان سعید نصر فرد مدیرکل هواپیمایی آسمان جنوب کشور راه اندازی شده و مورد استقبال مردم منطقه و کارکنان پارس جنوبی قرار گرفت.

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه افزود: با برقراری این پرواز تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان به این فرودگاه به 18 پرواز در هفته افزایش یافته است و جابجایی بیشتر مسافران از سوی این شرکت انجام می شود.

کلاه کج افزود: هواپیماهای شرکت هواپیمایی آسمان در هر هفته از فرودگاه خلیج فارس 14 بار به تهران، دو بار به اصفهان، یک بار به مشهد و یک بار به رشت پرواز می کنند.
 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید