از فرودگاه بین المللی خلیج فارس

نخستین پرواز عسلویه _ شهرکرد انجام شد

(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۹) ۱۴:۴۶

نخستین پرواز عسلویه _ شهرکرد از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» شامگاه دیروز (شنبه 24 مهر) از فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه، با اعلام این خبر افزود: این پرواز به همت استانداری چهار محال و بختیاری و با هماهنگی امور مسافرت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیریت فرودگاه بین المللی خالیج فارس عسلویه برقرار شد.

فرشید کلاه کج، ادامه داد: این پرواز با توجه به حجم بالای مسافران به اصفهان راه اندازی شده و مورد استقبال مردم منطقه و کارکنان پارس جنوبی قرار گرفته است؛ با برقراری این پرواز تعداد پروازها از محل فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه به اصفهان به شش پرواز افزایش یافته است.

به گفته وی،این چهارمین مسیر پروازی جدید است که در سال جاری در بزرگترین فرودگاه صنعت نفت کشور، برای جا به جایی کارکنان شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی و فعالان طرح توسعه مخزن مشترک پارس جنوبی و همچنین مردم و شهروندان عسلویه برقرار می شود.

کلاه کج یادآور شد: پرواز یاد شده از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هما و به وسیله یک فروند هواپیمای توپولوف مدل 154 و به صورت یک بار در هفته انجام می شود؛ این هواپیما مقارن ساعت 18:50 با 54 نفر سرنشین، عسلویه را به مقصد شهر کرد ترک کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید