در مراسم معارفه سرپرست مدیریت پارس شمالی تاکید شد

قائم مقام منطقه ویژه: تعامل سازنده با مقامات استان در اولویت پارس شمالی است

(سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹) ۱۸:۳۱

قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نقش پارس شمالی در تحول صنعت نفت و توسعه زیرساخت های استان بوشهر مهم خواند و گفت: پارس شمالی یکی از بزرگترین پروژه های صنعت نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دولت محترم، وزیر نفت و سایر مسوولان نظام بر اجرای اصولی و مناسب آن تاکید دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، آیین تودیع سرپرست پیشین مدیریت پارس شمالی و معرفی مدیر جدید این مجموعه امروز (سه شنبه 27 مهر) باحضور سید پیروز موسوی، قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کارکنان پارس شمالی در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

سید پیروز موسوی در این آیین که همزمان با ولادت امام هشتم شیعیان جهان امام علی بن موسی الرضا (ع) در منطقه پارس شمالی برگزار شد، تاکید کرد: آسان سازی و انجام امور پشتیبانی جهت حضور فعال شرکت های داخلی و خارجی و مجموعه های  فنی و مهندسی، از اولویت های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه پارس شمالی است که برای تحقق این مهم و همچنین شتاب دهی به تامین زیرساخت ها، باید با اجرای کار تیمی، هماهنگی مدیریتی و تعامل بین تمام نیروها این مهم را که از اهداف مهم نظام است، محقق نماییم.

قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با برنامه های مدون و همکاری با ادارات ستادی و خرید و تملک زمین های مورد نیاز این پروژه، تا بیست روز آینده نخستین گام به سمت اجرای پروژه های مهم و زیرساختی پارس شمالی برداشته می شود.

موسوی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف این مجموعه پیگیری مصوبات سفرهای دولت به استان بوشهر است که با اولین پیش پرداخت، سازمان منطقه ویژه پارس، گامی اساسی به سمت تحقق این وظیفه مهم که نقشی موثر در عمران و آبادانی استان دارد برداشت.

معارفه مدیریت پارس شمالی

قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: با اجرای این مصوبات به زودی شاهد جهشی مهم در عمران و آبادانی استان خواهیم بود.

موسوی با تاکید بر شتاب دهی به روند تملک اراضی مورد نیاز پروژه های پارس شمالی، ادامه داد: به زودی با نخستین  پرداخت، طراحی و اجرای زیرساخت ها در پارس شمالی با جدیت ادامه می یابد؛ تعامل سازنده و اثر بخش با مقامات استانی از دیگر وظایف پارس شمالی است که با استقرار مدیریت جدید امید می رود این مهم بیش از پیش و با جدیت پیگیری شود.

وی با تاکید بر توانمند سازی و آموزش و فراگیری مهارت های ویژه برای اجرای پروژه های زیربنایی در مدیریت پارس شمالی خطاب به کارکنان این مدیریت گفت: در زمان حاضر، زمان مناسب برای کسب مهارت های لازم و آمادگی برای اجرای پروژه های زیر ساختی در این منطقه از استان مهیا است؛  با تدوین برنامه های موثر آموزشی انتظار می رود این خواسته سازمان محقق شود.

موسوی همچنین بر وفاق و همدلی و همفکری در اجرای امور این مدیریت، تاکید کرد و گفت: در این برهه حساس از تاریخ انقلاب و کشور می کوشیم با تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه از کشور یاس و نا امیدی را بیش از گذشته بر دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تحمیل کنیم.

قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از تلاشهای انجام شده مهندس سید محی الدین جعفری سرپرست پیشین مدیریت پارس شمالی قدردانی کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید