با حضور قهرمان کشتی جهان

تیم کشتی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تمرینات خود را آغاز کرد

(سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹) ۱۹:۵۸

تیم کشتی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شامل 20 نفر از کارکنان این سازمان، امروز (سه شنبه 18 آبان) در مراسمی با حضور علیرضا رضایی قهرمان کشتی جهان، تمرینات خود برای افزایش آمادگی و حضور در المپیادهای ورزشی صنعت نفت را به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژِی پارس با اعلام این خبر، افزود: این دوره از تمرینات با رویکرد آموزشی و با هدف تقویت روحیه جسمانی کارکنان منطقه ویژه برگزار می شود که جوانان و علاقمندان به ورزش کشتی در بخش عسلویه نیز می توانند در این دوره حضور یابند.

بهرام رضائیان ادامه داد: به همت و حمایت مدیرعامل منطقه ویژه و قائم مقام این سازمان، تجهیزات و ابزار لازم برای کیفی سازی ورزش کشتی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خریداری شده است و امیدواریم همزمان با ارتقای سلامت کارکنان، جوانان عسلویه و نخل تقی نیز از امکانات و فضای مناسب بهره مند شده و از این طریق استعدادهای چشمگیر این ورزش کهن ایرانی در منطقه شکوفا شود.

تیم کشتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس زیر نظر «یونس مفردی» مربی این تیم، سه روز در هفته (روزهای فرد)، در سالن ورزشی پردیس تمرینات خود را انجام می دهد.

 کشتی

کشتی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید