عضو هیئت عالی گزینش کشور

فعالیت هسته های گزینش موجب تحکیم پایه های نظام می شود

(دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹) ۱۸:۵۲

عضو هیئت مرکزی و نماینده هیئت عالی گزینش کشور تاکید کرد: فعالیت هسته های گزینش باید به گونه ای باشد که نیروهای متعهد، دلسوز و توانمند در بدنه اجرایی کشور جذب شوند و این اصل مهمی است که موجب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس حجت الاسلام صفری تبار امروز (دوشنبه 24 آبان) در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی هسته های گزینش وزارت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در باره ویژگی های نیروی انسانی لایق و توانمند، افزود: نیروی انسانی باید با نیت پاک و خلوص نیت و با توجه دقیق به ویژگی های رفتاری اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، رفتار مناسب را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ در مسیر الهی گام بردارد و خدمت در راه خدا را مد نظر داشته باشد.

صفری تبار تاکید کرد: انجام امور گزینش صحیح نیروی انسانی باید با رعایت کرامت انسانی و بر مبنای اصول الهی، سیره نبوی و ویژگی های رفتاری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشد تا موجب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی و تقویت صنعت نفت کشور شود.

وی ادامه داد: محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در دل انسان هایی شکل می گیرد که برای تقویت یک نظام مبتنی بر ارزش های الهی تلاش کند در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نشود.

صفری تبار با بیان اینکه صنعت نفت کلیدی ترین صنعت اقتصادی کشور است، یادآور شد: حفظ اموال و صیانت از دارایی ها به وسیله نیروی انسانی دلسوز و متعهد تامین می شود که شناخت این نیروها به همت و تلاش هسته های گزینش امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شرایطی در کشور مهیا شده که امور ارزشی تجلی یافته است؛ باید در شناخت و جذب نیروی انسانی که گلوگاه صنعت نفت است به گونه ای تلاش کنیم تا افراد با بصیرت و آگاهی عمیق، متعهد، دلسوز و توانمند شناسایی شوند.

صفری تبار درباره نشست خود با وزیر نفت یادآور شد: در نشستی که با دکتر میرکاظمی داشتم مسائلی مطرح شد که نشان از بصیرت بالای ایشان و اهمیت و تاکید فراوان و میزان دقت وی در امور گزینش داشت.

دفتر نمایندگی هسته های گزینش وزارت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، امروز (دوشنبه 24 آبان) با حضور نماینده هیئت عالی گزینش کشور، دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، روسای هسته های گزینش شرکت های اصلی صنعت نفت و قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه افتتاح و راه اندازی شد.

گزینش

گزینش

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید