افزایش امکانات درمانی در منطقه ویژه پارس

شش دستگاه آمبولانس تخصصی در اورژانس منطقه ویژه پارس مستقر شد

(چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹) ۱۴:۵۱

رئیس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از استقرار شش دستگاه آمبولانس تخصصی جدید در مرکز اورژانس این سازمان خبر داد و گفت: شمار آمبولانس های موجود در منطقه ویژه پارس به 10 دستگاه افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، دکتر محمدرضا برکتی در گفت وگو با خبرنگار شانا در عسلویه افزود: آمبولانس های جدید دارای تجهیزات تخصصی درمانی مانند دستگاه شوک الکتریکی و تنفس مصنوعی است و با استقرار این تعداد، وضعیت ارائه خدمات به شرکت های مستقر در منطقه ویژه بهبود می یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت رسیدگی به وضعیت کارکنان در منطقه پارس شمالی، تعدادی از آمبولانس های یاد شده در آن حوزه مستقر خواهند شد.

رئیس مرکز سلامت کار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از توسعه مراکز تخصصی پزشکی و درمانی در این سازمان خبرداد و گفت: مجموعه مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در همسویی با توسعه فضاهای بهداشت و درمان در پارس جنوبی، پارس کنگان و پارس شمالی تلاش می کنند.

برکتی یادآور شد: مرکز هدایت اورژانس با برخورداری از یک سامانه متمرکز و پیشرفته درمانی در منطقه ویژه پارس مستقر شده است؛ ضمن این که با توسعه کلینیک جراحی به بخش فوق تخصص قلب، تمام کارهای درمانی تخصصی این بخش مانند اکوکاردیوگرافی، آنژوگرافی و تست ورزشی در آن انجام می شود.

وی ادامه داد: با راه اندازی مرکز آموزش سلامت و مشاوره، تمام شرکت های پتروشیمی و فازهای پالایشگاهی مستقر در منطقه پارس جنوبی می توانند با مراجعه به این مرکز، تحت درمان مشاوره ای کادر تخصصی روان پزشکی و روان شناسی قرار گیرند.

برکتی با تاکید بر ضرورت توسعه فضای بهداشت و درمان منطقه ویژه عسلویه از کلینیک به فضای بیمارستانی، خواستار حمایت بیشتر مسئولان برای احداث یک بیمارستان تخصصی در پارس جنوبی شد و تصریح کرد: تلاش سازمان منطقه ویژه به ارائه خدمات بیشتر به کارکنان شاغل در منطقه ویژه پارس است.

آمبولانس

آمبولانس

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید