در همایش فصلی مدیران سیاسی خراسان رضوی مطرح شد:

علوی تبار: مدیران سیاسی استان بوشهر وظیفه سنگینی به عهده دارند

(جمعه ۱ بهمن ۱۳۸۹) ۱۵:۰۸

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری بوشهر، در همایش فصلی مدیران سیاسی خراسان رضوی که در منطقه ویژه پارس برگزار شد، اهمیت راهبردی این استان در تامین امنیت و توسعه اقتصادی کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: مدیران سیاسی استان بوشهر وظیفه سنگینی به عهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، علوی تبار افزود: استان بوشهر در طول تاریخ مورد هجوم و طمع استعمارگران قرار داشته است؛ از حمله پرتغالی ها تا استعمارگر پیر، همواره جانفشانی هایی برای مبارزه و خروج بیگانه از این مرز و بوم صورت گرفته که شاخص ترین آن مقاومت جانفشانه شهید رئیس علی دلواری است.

وی یادآور شد: امروز در دوران پر شکوه حیات اسلامی قرار داریم و مجددا استکبار جهانی و در راس آن آمریکا برای جلوگیری از فراگیر شدن تمدن اسلامی در سراسر جهان تلاش می کند؛ لشکر کشی آنان و حضور همه جانبه نظامی در منطقه خلیج فارس گویای این مطلب است.

علوی تبار تصریح کرد: وجود ذخایر سرشار انرژی در منطقه خلیج فارس نیز از دیگر دلایل حضور استکبار جهانی در منطقه خلیج فارس است؛ وجود 65 درصد از ذخایر نفتی و گاز جهان در این منطقه، مهمترین آبراه جهانی و بزرگ ترین بازار جهانی کالاهای مصرفی از دیگر شاخص های اقتصادی مناسب منطقه خلیج فارس است که بیگانگان حضور خود در این منطقه را برای آینده اقتصاد و تامین انرژی خود حیاتی ارزیابی کرده اند.

وی گفت: در این میان نقش استان بوشهر با وجود ذخایر عظیم منابع هیدروکربوری و با بیش از 700 کیلومتر مرز آبی مشترک از دیگر نقاط کشور مهمتر است و مسوولان دستگاه های اجرایی و مدیران سیاسی این استان وظیفه سنگین تری بر عهده دارند.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری بوشهر افزود: استکبار جهانی از پیشرفت های مستمر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بسیار نگران است؛ ضمن اینکه تقویت پایه های برقراری حکومت امام زمان (عج) موجب شده تا برای جلوگیری از تحکیم و گسترش این حکومت به این منطقه لشکرکشی کنند.

 

همایش فصلی مدیران سیاسی استان خراسان رضوی

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید