در سفر مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عسلویه انجام شد

تقدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹) ۱۱:۵۱

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل فعالیت های چشمگیر فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اهدای لوح یادبود، از سید پیروز موسوی مدیرعامل و مجتبی دزفولی نسب، رییس روابط عمومی و امور فرهنگی این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مشاور و نماینده ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به عسلویه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ضمن تجلیل و تقدیر از فعالیت های فرهنگی منطقه ویژه گفت: صنعت نفت کشور همواره خدمات شایانی به مردم و ملت داشته است.

محمدی که حامل پیام و لوح تقدیر معاون وزیر فرهنگی و ارشاد اسلامی در امور هنری به مدیرعامل و رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بود افزود: خدمات و تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان صنعت نفت با هدف توسعه و آبادانی ایران اسلامی در تمام زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری برجسته است.

وی تصریح کرد: این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که صنعت نفت کشور در زمینه توسعه فرهنگی گام های جدی بردارد و در این راستا خرسندیم از اینکه امروز در سازمانی حضور داریم که علاوه بر حضور فعال در صنعت از پیشروان توسعه فرهنگی استان بوشهر و کشور نیز محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز نگاه و اهتمام جدی مسوولان فرهنگی کشور به مقوله فرهنگ و توسعه فرهنگی و همچنین گسترش فضاهای فرهنگی در تمام نقاط کشور را قابل تقدیر خواند و افزود: صنعت نفت همواره نگاه جدی به مسائل پیرامونی و اجتماعی خود داشته است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این راستا به عنوان متولی توسعه صنعتی عظیم ترین منطقه و میدان گازی کشور، همزمان با انجام فعالیت های زیرساختی و توسعه صنعتی نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ منطقه دارد.

سید پیروز موسوی افزود: برگزاری جشنواره ها، همایش ها و مراسم های متعدد مذهبی، ملی و مناسبت های مختلف از مهمترین اقدامات و برنامه های این سازمان در سال جاری بوده که در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن انجام شده است.

در پایان این نشست نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیر معاون وزیر در امور فرهنگی را به مدیرعامل و رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تقدیم کرد.

در این لوح تقدیر آمده است:

هوالجمیل


وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی
باید هنرمند به عنوان رساترین زبان برای انتقال ایده های شریف مورد توجه باشد و تشویق هنرمندان متعهد جامعه و نیز پرورش هنرمند یک اقدام اساسی تلقی گردد. (( مقام معظم رهبری ))

جناب آقای دزفولی نسب /
ریاست محترم روابط عمومی و امورفرهنگی
مروارید درخشان هنر در صدف تاریخ زندگی بشر از ابتدای خلقت تا به امروز تلالویی بدون افول داشته ، اما هنر در تاریخ ایران یاقوتی دلرباست که هرگز دستخوش انحرافات بیگانگان واقع نشده است.
هنر تجلّی بخش ابعاد روح و عاطفه آدمی است.
بهره گیری از هنر و توسعه و ترویج فرهنگ متاثر از آمیزه های دینی سزاوار تقدیر و سپاس است.
این فرض برماست تا قدر هنرشناسان و حامیان هنر را بدانیم و بشناسیم.
مراتب تقدیر و سپاس از جناب عالی در اعتلای هنر متعالی حاصل است.
حمید شاه آبادی
معاون وزیر در امور هنری

تقدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی منطقه ویژه پارس

تقدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی منطقه ویژه پارس

تقدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی منطقه ویژه پارس

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید