مدیرکل تربیت بدنی استان بوشهر:

رویکرد صنعت نفت کمک به توسعه ورزش استان بوشهر است

(چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹) ۱۱:۱۲

رضا جمشیدی از ادامه کمک های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به ورزش استان بوشهر خبر داد و افزود: رویکرد صنعت نفت کمک به توسعه ورزش و ارتقای فعالیت های ورزشی در استان بوشهر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر‌کل تربیت بدنی بوشهر از کمک یک میلیارد و 180 میلیون تومانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به توسعه ورزش این استان خبر داد و گفت: از این میزان 180 میلیون تومان برای خرید اسکوربورد ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر اختصاص یافته است که این مبلغ از سوی سازمان منطقه ویژه پرداخت شده است.

جمشیدی ادامه داد: از یک میلیارد تومان کمک منطقه ویژه به توسعه ورزش استان بوشهر، 920 میلیون تومان به تیم شاهین بوشهر پرداخت شده و مابقی نیز بین 26 هیئت ورزشی استان بوشهر تقسیم و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سفر سوم دولت به استان بوشهر 24 میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان بوشهر مصوب شد، تصریح کرد: در سومین سفر ریاست جمهوری مصوب شده است که در صورت ابلاغ سالیانه مبلغ 10 میلیارد تومان به توسعه ورزش استان بوشهر پرداخت شود.

مدیرکل تربیت بدنی استان بوشهر یادآور شد: تعامل بسیار خوبی با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و به ویژه سید پیروز موسوی، مدیرعامل این سازمان برقرار است؛ این تعامل موجب شده تا کمک های موثری برای ورزش استان دریافت کنیم.

جمشیدی ادامه داد: از سال گذشته تا کنون کمک های خوبی از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دریافت کرده ایم.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید