در سال گذشته انجام شد؛

انجام 340 سورتی پرواز درفرودگاه توحید جم

(جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۲۱:۲۹

رییس فرودگاه توحید جم از انجام 340 سورتی پرواز در این فرودگاه در سال گذشته خبر داد و افزود: این تعداد پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان و شرکت هواپیمایی نفت ایران انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عبدالمجید نمازی یادآور شد: در مدت یادشده 10 هزار و 153 نفر مسافر وارد این فرودگاه شده است و همچنین 10 هزار و 509 نفر مسافر از طریق این فرودگاه به خارج از شهرستان عزیمت نمودند.

وی ادامه داد: در سال گذشته خوشبختانه هیچ گونه سانحه ویا حوادث خاص هواپیمایی نداشتیم  وهمه پروازها با موفقیت انجام شده است.

رییس فرودگاه توحید جم همچنین از راه اندازی برق اضطراری فرودگاه توحید جم خبر داد و تصریح کرد: قابلیت استفاده ازبرق اضطراری در مواقع لزوم در این فرودگاه وضعیت مطلوبی دارد و این مهم برای پروازهای شب بسیار موثر است؛ به هنگام قطع برق سراسری، تنها در مدت 24 ثانیه، برق فرودگاه به طور خودکار وارد سرویس می شود.

نمازی فرودگاه توحید جم را یکی از مهم ترین  فرودگاه های استان بوشهر خواند و افزود: در سال جاری تجهیزات این فرودگاه به روز می شود وامکانات آن نیز ارتقا می یابد.

وی با اشاره به واگذاری بخش های خدماتی و پروازی فرودگاه توحید جم به خدمات غیرصنعتی ادامه داد: خوشبختانه پس از واگذاری بخش های خدماتی، تمام امور پروازی این فرودگاه به خوبی پیش می رود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید