در ارزشیابی سالیانه؛

بیمارستان توحید جم به عنوان «درجه یک» شناخته شد

(شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۲۱:۴۵

بیمارستان توحید جم و بخش قلب و CCU این بیمارستان موفق به تمدید و اخذ درجه یک ارزشیابی از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در سال 1390 شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، به نقل از روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر، رییس واحد ارتقای کیفیت این سازمان، با اعلام این خبر افزود: این ارزشیابی هر ساله از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و برابر دستورالعمل های استاندارد و ضوابط ارزشیبابی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.

شهناز علیان عجم ادامه داد: بازسازی و تجهیز بخش CCU، بازسازی و تجهیز بخش CSR و لاندری، افزایش وسایل و تجهیزات پزشکی در بخشه ای اورژانس و بستری، جذب و به کارگیری پزشکان متخصص در رشته های مختلف، از دلایل اصلی احراز درجه یک ارزشیابی بیمارستان توحید جم است.

بیمارستان توحید جم به عنوان تنها مرکز درمانی بیمارستانی در سطح منطقه، علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان، پذیرای ساکنان بومی منطقه نیز می باشد؛ به گونه ای که در بخش پاراکلینیک و خدمات سرپایی 65 درصد و در بخش های بستری و اتاق های عمل و زایشگاه 80 درصد مراجعان به این بیمارستان را افراد بومی منطقه تشکیل می دهد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید