مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس:

بازرسی مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس راه اندازی می شود

(دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۱۷:۲۱

حجت الاسلام عبدالله حاجیانی گفت: بازرسی مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور صیانت از حقوق کارگران ایجاد شده است و به زودی کار نظارتی آن آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حاجیانی افزود با اشاره به نقش حمایتی مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس، تصریح کرد: این مدیریت افتخار دارد که به عنوان متولی و حامی قشر زحمت کش کارگر مشغول فعالیت است؛ امیدواریم در این حوزه، رسالت مهم صنعت نفت در حوزه های اجتماعی و رضایت مندی کارگران تلاشگر این منطقه محقق شود.

وی ادامه داد: روابط کار از واحدهای مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان مسئول مستقیم پیگیر مشکلات و حق و حقوق کارگران شاغل در منطقه است و توانسته با تدابیر خاصی موانع و مشکلات متعددی را که قشر کارگری با آن رو به رو هستند رفع نماید.

حاجیانی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده از سوی مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس در حوزه نظارت بر پیمانکاران و کارفرمایان، یادآور شد: بازرسی مدیریت کار و خدمات اشتغال در جهت دفاع و صیانت از حق و حقوق کارگران و نقش حمایتی از این قشر فعالیت خود را آغاز می کند.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس، ادامه داد: در سال 87 جمعیت شاغل در پروژه‌های پارس حدود 19 هزار نفر بود که در این سال‌ها افزایش پیدا کرد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اکنون بیش از 53 هزار نیروی ماهر و نیمه ماهر در این منطقه مشغول به کارند.

حاجیانی تصریح کرد: اگر فعالیت‌های خود را به همین شکل ادامه دهیم، در آینده نزدیک شاهد حضور 100 هزار نیروی فنی در منطقه خواهیم بود که این موضوع نوید بسیار خوبی برای تولید و برداشت از مخزن مشترک و جذب نیروهای انسانی خواهد بود.

وی از تاسیس بانک اطلاعاتی کار و اشتغال در حوزه منطقه‌ ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و افزود: این بانک یکی از قوی‌ترین بانک‌های اطلاعاتی کشور محسوب می‌شود که متقاضیان اشتغال در پایتخت انرژی کشور می‌توانند با مراجعه به آن به نام نویسی خود اقدام کنند.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید