با حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

مدیر منطقه پارس 2 (پارس کنگان) منصوب شد

(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰) ۰۸:۴۱

با حکم سید پیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، محمد علی صرامی به عنوان مدیرمنطقه پارس 2 (پارس کنگان) منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه پارس، در حکم محمدعلی صرامی آمده است:

جناب آقای محمدعلی صرامی

با عنایت به مراتب توانایی و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرمنطقه پارس2 منصوب می شوید؛ ضروری است در راستای تحقق چشم انداز 20ساله کشور و صنعت نفت و دستیابی به توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور منطقه وظایف مهم ذیل را در کانون توجه و برنامه ریزی قرار دهید:

1 - برنامه ریزی و پیگیری مستمر پروژه های زیربنایی جاری در سطح منطقه پارس 2 با هدف پشتیبانی از فازهای در حال ساخت با توجه به برنامه زمانبندی تعیین شده.

2- تعامل اثربخش و مساعدت تنگاتنگ با مجریان طرح ها، مدیران و سرپرستان واحدهای فعال در منطقه پارس 2 در جهت رفع مشکلات و تنگناهای عملیاتی در طول اجرای پروژه ها.

3- ارتباط و همکاری با مقامات محلی شهرستان کنگان و سایرمناطق شهری و روستایی محدوده پارس 2 در خصوص اجرای طرح های عام المنفعه، مطابق با توافقات و تکالیف محوله به سازمان از سوی مراجع ذیصلاح.

4- نظارت بر تهیه و تنظیم برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت منطقه مربوطه در حوزه های فنی،اقتصادی،عمرانی،بهداشتی و ارائه راهکار مطابق با خط مشی ها و چشم انداز منطقه مربوطه.

5 - نظارت بر انعقاد قراردادهای مهندسی و خدماتی منطقه مربوطه و حصول اطمینان از اجرای آنها مطابق با مفاد قراردادها.

6- نظارت بر تخصیص بودجه و اولویت بندی پروژه ها در قالب اعتبارات و درآمدهای منطقه مربوطه.

7-زمینه سازی برای اجرای کلیه زیرساخت های مورد نیاز شرکتهای نفتی و سایر سرمایه گذاران با تهیه و اخذ مصوبه شرح نیاز ها و پیگیری تامین بودجه و اجرایی نمودن پروژه های مرتبط.

از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام این مسولیت خطیر مسئلت دارم.با اغتنام فرصت، از زحمات و تلاشهای دلسوزانه جناب آقای محمدکاظم اسدی که طی سرپرستی سمت فوق انجام وظیفه نموده اند تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون ایشان را در مسوولیت جدید از خداوند منان خواستارم.

سیدپیروز موسوی

مدیرعامل

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید