بخشدار عسلویه در مراسم استقبال از مهندس علی آبادی:

خدمات صنعت نفت موجب بهبود زندگی مردم عسلویه شده است

(یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰) ۱۸:۵۰

بخشدار عسلویه با اشاره به نقش صنعت نفت در توسعه و آبادانی این منطقه گفت:خدمات صنعت نفت به بخش عسلویه قابل لمس است و مردم در زندگی روزمره خود نقش و تاثیر این کمک ها را در بهبهود وضعیت زندگی و معیشت آنان مشاهده می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عبدالله نادری در مراسم بدرقه مهندس علی آبادی، سرپرست وزارت نفت با اشاره به نقش صنعت نفت در توسعه و آبادانی بخش عسلویه یادآور شد: مجموعه اقدامات و خدماتی که طی دو سال اخیر توسط سازمان منطقه ویژه پارس و مدیران صنعت نفت در عسلویه به مردم این بخش شد بی سابقه بود و موجب ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه شهری و روستایی ساکنان این منطقه شده است.

بخشدار عسلویه تصریح کرد: تعامل شایسته مدیران صنعت نفت با محیط پیرامونی خود سبب شده تا رضایتمندی مردم در منطقه به صورت کامل حکمفرما شود؛ این رضایتمندی که از مهمترین اهداف انقلاب و نظام اسلامی بوده، افزایش امید به زندگی در بین شهروندان عسلویه را در پی خواهد داشت.

نادری ادامه داد: مردم و مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمک به توسعه و آبادانی کشور به یک اندازه مسوولند و مردم بخش عسلویه بارها این مهم را در عرصه های مختلف انقلاب ثابت کرده اند.

وی گفت: در سال جهاد اقتصادی با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس عسلویه برای پیشبرد اهداف بلند نظام و صنعت نفت کشور و به منظور کمک به توسعه اقتصادی کشور، با مدیران این صنعت عظیم همکاری و تعامل مناسب خواهند داشت.

نادری توجه به زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی را از مهمترین خواسته های مردم از مسوولان صنعت نفت خواند و ادامه داد: اقدامات خوبی در روستاهای بخش عسلویه صورت گرفته که از مهمترین آنها می توان به نگاه ویژه سازمان منطقه ویژه به حوزه آموزشی، فرهنگی این روستاها اشاره کرد.

بخشدار عسلویه اجرای تفاهم نامه کمک به توسعه شهرهای نخل تقی و عسلویه و روستاهای اطراف را از مهمترین ضرورت های بخش عسلویه از صنعت نفت اعلام کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید