در سه ماه نخست امسال محقق شد؛

ارائه خدمات درمانی به 160 هزار نفر در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

(سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰) ۲۰:۱۲

رییس روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر از گسترش کمی و کیفی خدمات این مدیريت خبر داد و افزود: در سه ماه امسال در مجموع بیش از 160 هزار نفر از خدمات درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عبدالرضا مظفری ادامه داد: این میزان خدمات رسانی در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته، 17 درصد افزایش یافته است. 

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به ساکنان منطقه یادآور شد: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی خود تلاش دارد به ارائه خدمات نوین پزشکی به ویژه در حوزه های تخصصی و فوق تخصصی، شرایط استفاده کارکنان و خانوادهای صنعت نفت و ساکنان محیط های پیرامونی تاسیسات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را از این خدمات به بهترین نحو فراهم کند.

مظفری گفت: در این راستا، از تعداد 160 هزار مراجعه کننده به بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، بیش از 93 هزار نفر را ساکنان منطقه و افراد غیرشرکتی شامل می شود که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد نشان می دهد.

وی یادآور شد: رشد و توسعه صنعت نفت بدون وجود امکانات بهداشتی و درمانی امکان پذیر نخواهد بود و بهداشت و درمان به عنوان خط اول مبارزه با بیماری ها توانسته است به نحو شایسته ای با درمان و پیشگیری مناسب، نیروی کار سالمی را تحویل صنعت نفت کشور دهد.

مظفری افزود: هم اکنون این بیمارستان با 12 مطب تخصصی پلی کلینیک و کلینیک تخصصی دندانپزشکی خدمات چشمگیری به کارکنان صنعت نفت و ساکنان منطقه ارائه می دهد؛ این خدمات در بخش های مختلف از جمله واحد رادیولوژی و بخش تشخیصی پزشکی شامل اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، اسپیرومتری، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و اندازه گیری تراکم استخوانی نه تنها به خانواده صنعت نفت که به تمامی مردم ساکن در این مناطق که زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند، ارائه می شود.

بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با دارا بودن بیمارستان 64 تخته توحید جم و 34 مرکز بهداشتی درمانی در مناطق جم و عسلویه وظیفه خدمات رسانی به خانواده صنعت نفت و ساکنین بومی منطقه را بر عهده دارد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید