با حکم مدیرعامل منطقه ویژه پارس؛

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد

(سه شنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۰) ۱۱:۴۷

با حکم سید پیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، محمد نوروزی فرد، به عنوان مدیرمنابع انسانی این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، متن حکم انتصاب مدیرمنابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به شرح زیر است:

جناب آقای محمد نوروزی فرد

سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم با اختیارات کامل به سمت مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب می شوید. جایگاه منابع انسانی در فرآیند توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور این منطقه، ضرورت تغییر نقش اداری موجود و حرکت به سمت حرفه ای شدن مدیریت منابع انسانی را ایجاب می نماید. لذا با عنایت به توان کارشناسی و ظرفیت های بالقوه آن مدیریت، پیگیری موارد زیر مورد تاکید است:
تدوین برنامه استراتژیک منابع انسانی با هدف تبیین سیاست ها و برنامه های آتی این حوزه و پایش ادواری آن ها.
تلاش در جهت استقرار و توسعه سامانه های مدیریتی مرتبط با بهره وری منابع انسانی و تعالی سازمان.
نظارت بر نحوه تغییر روش های انجام کار متناسب با ساختار سازمانی جدید و تفکیک وظایف صف و ستاد با همکاری و مشارکت واحدهای مختلف
توجه ویژه به امر آموزش و بکارگیری تکنیک های نوین در فرآیند نیازسنجی آموزشی، برپایی دوره ها و نهایتا ارزیابی میزان اثربخشی آن هابه کمک کارشناسان و اساتید داخل و خارج سازمان.
تسریع در تکمیل ظرفیت های سازمانی به وجود آمده در ساختار سازمان از طریق روش های مختلف تامین نیرو.
نظارت بر فرآیند برنامه ریزی نیروی انسانی و تعیین مسیر شغلی کارکنان در راستای ایجاد همگرایی بین مشخصه های شغل و شاغل.
ارائه سازوکارهای لازم به منظور بهبود روابط کارکنان و رفع مشکلات آن ها با هدف توسعه تفاهم و تعاون اجتماعی و نیز ارتقاء سازمانی با توجه به ویژگی های محیطی منطقه.
نظارت عالیه بر حسن انجام اقدامات پرسنلی و اهتمام به افزایش رضایتمندی کارکنان در این حوزه.
مستند سازی و اطلاع رسانی شفاف مقررات اداری و تلاش در جهت تحقق عدالت پرداخت ها در پیمان ها.
ساماندهی امور مسافرت با هدف اقتصادی نمودن پروازها و نیز افزایش انعطاف در عملیات جابه جایی کارکنان.
در پایان با اغتنام فرصت از تلاش های ارزشمند جناب آقای کاظمی در دوران تصدی سرپرستی این مدیریت تشکر نموده و ضمن تاکید بر بکارگیری نیروهای کارآشنا، متخصص و ارزشی، توفیق خدمت خالصانه را برای جناب عالی و کلیه همکاران از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید پیروز موسوی
مدیرعامل

نوروزی فرد که از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس است، پیش از خدمت در صنعت نفت، ریاست گزینش کمیته انقلاب اسلامی استان فارس و  ریاست گزینش سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس را بر عهده داشته و پس از ورود در صنعت نفت، مدیریت خدمات و پشتیبانی صنعت نفت در مناطق 2 و 3 شامل استان های فارس، بوشهر، چهار محال و بختیاری، اصفهان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان و یزد، و همچنین مدیریت منابع انسانی شرکت پالایش نفت شیراز را برعهده داشه است.

وی کارشناسی مدیریت دولتی و 25 سال سابقه کار اجرایی دارد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید