به همت مدیریت ارشد HSE منطقه ویژه پارس

دوره های آموزشی آتش نشانان شهرداری عسلویه برگزار شد

(یکشنبه ۹ اَمرداد ۱۳۹۰) ۱۶:۴۸

مدیر ارشد اچ.اس.یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس از برگزاری دوره آموزشی تخصصی ویژه آتش نشانان شهرداری عسلویه خبر داد و افزود: این دوره آموزشی با همکاری اداره آموزش و مرکز آموزش اچ.اس.یی منطقه ویژه پارس انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حسن آخوندی افزود: این دوره آموزشی با هدف با کمک به ارتقا سطح کیفی کارکنان بومی منطقه و اهمیت ویژه به مقوله آموزش آنان انجام شده است.

وی ادامه داد: با پایان بخش آموزش کامل کارکنان آتش نشانی نخل تقی و افتتاح ایستگاه در این شهر و همچنین با توجه به تقاضای شهرداری عسلویه مبنی بر ضرورت سطح آگاهی و مهارت کارکنان آتش نشانی این شهر، این دوره آموزشی درتیرماه سال جاری در دستور کار قرارگرفت.

آخوندی گفت: دوره آموزشی یاد شده در مدت سه هفته با همکاری اداره آموزش سازمان و مرکز آموزش HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به میزان 540 نفر ساعت آموزش (سهم هر نفر 90 ساعت) برگزار شد.

مدیر ارشد اچ.اس.یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس با اشاره به افزایش دوره های آموزشی در پارس جنوبی، یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی، برگزاری دوره های آموزشی در پارس جنوبی روند صعودی خواهد داشت که علاوه بر کارکنان پارس جنوبی، کارکنان شهرداری شهرهای پیرامون (عسلویه و نخل تقی) نیز در صورت درخواست، آموزش های لازم را طی می کنند.

آخوندی تصریح کرد: خوشبختانه با راه اندازی مرکز آموزش HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، فضای آموزشی مناسبی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی در ارتقای سطح دانش تخصصی کارکنان اثرگذار است، افزود: ایمنی اصلی ترین عامل کار و تلاش در صنعت نفت و حفظ پایداری تاسیسات در مناطق عملیاتی است؛ از این رو آموزش کارکنان HSE سازمان و شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس را در دستور کار خود قرار داده ایم. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید