با تلاش و همکاری مدیران پارس جنوبی انجام شد؛

تجهیز درمانگاه های مستقر در پالایشگاه های پارس جنوبی

(چهارشنبه ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۰) ۱۶:۳۹

با تلاش و همکاری مدیران پارس جنوبی و بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، درمانگاه های مستقر در پالایشگاه های گازی پارس جنوبی، تجهیز شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رئیس مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: تجهیز و ارتقای سطح پزشکی مراکز درمانی پارس جنوبی از اولویت های کاری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس بود که خوشبختانه این روند در سال جاری شتاب بیشتری گرفته است.

دکتر کیوان میرزا اسماعیلی با بیان اینکه هم اکنون تجهیزات جدید اورژانس پزشکی در تمام درمانگاه پالایشگاه های گازی پارس جنوبی مستقر شده است، ادامه داد: این تجهیزات شامل  دستگاه های الکتروشوک قلبی، دستگاه های نوار قلب، مانتیورهای قلبی، ساکشن، کیف های امداد و نجات و کیت های مخصوص بیماران سوختگی و کپسول های آلومینومی قابل حمل اکسیژن است که با اعتبار معادل یک میلیارد ریال از سوی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تامین شده است و در اختیار مراکز درمانی پالایشگاه های اول تا پنجم پارس جنوبی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، تجهیزات پزشکی مورد نیاز درمانگاه پالایشگاه پنجم نیز با اعتباری معادل یک میلیارد و 300 میلیون ریال تهیه و به صورت کامل تحویل این مرکز شده است.

رئیس مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: در همسویی با پیشرفت و توسعه فازهای باقیمانده پارس جنوبی، زیرساخت های ضروری بهداشتی و درمانی نیز از سوی صنعت نفت در حال آماده سازی است که علاوه بر خدمات رسانی به کارکنان شاغل در شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس، ساکنان و مردم بومی منطقه نیز از فضاها و امکانات و تجهیزات موجود بهره مند خواهند شد.

میرزا اسماعیلی افزود: خوشبختانه نگاه زیربنایی به توسعه زیرساخت های درمانی در منطقه ویژه پارس حاکم شده است؛ ضمن اینکه روحیه تعامل و وحدت رویه بین مدیران عامل شرکت ها نیز به توسعه پایدار و پرشتاب پایتخت انرژی کشور کمک می کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید