عکس؛

سوری: 24 ساعت کار و تلاش برای توسعه میدان پارس جنوبی اندک است

(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰) ۱۶:۳۱

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس معتقد است؛ زمان برای تحقق اهداف بلند نظام و اعتلای صنعت نفت در میدان گازی پارس جنوبی محدود است به گونه ای که حتی 24 ساعت کار شبانه روز نیز زمان اندکی است.

مهندس موسی سوری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، تاکید کرد: برای سبقت از رقبای خود در حوزه ها و میدان های مشترک نفت و گاز باید تلاش ها و حضور موثر و مثبت خود در پروژه های عظیم صنعت نفت در حوزه های یاد شده را بیشتر کنیم.

وی از اعلام آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای در دست ساخت پارس جنوبی در هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی به منطقه ویژه پارس نشان داد که معظم له بر کار و تلاش جهادگونه در عرصه های مختلف صنعت نفت به ویژه در حوزه عملیاتی پارس جنوبی تاکید فراوان دارند؛ از این رو تمام مدیران، کارشناسان و کارکنان صنعت نفت کشور، کمر همت به توسعه و اعتلای نظام و صنعت نفت کشور ببندند و هیچ گاه احساس خستگی نکنند.

سوری یادآور شد: تزریق روحیه جهادگونه با حضور مهندس قاسمی در راس صنعت نفت، در پارس جنوبی بیشتر شده است و به طور قطع این روحیه موجب حرکت و پویایی بیشتر و توسعه میدان عظیم پارس جنوبی خواهد شد. 

مهندس موسی سوری

مهندس موسی سوری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس؛ ساعت 20:35 دوشنبه (14 شهریورماه 90) در مسیر پروازی تهران _ عسلویه، به مکاتبات و کارتابل خود رسیدگی می کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید