با معرفی برترین های ورزشی

مسابقات جام رمضان بانوان منطقه ویژه پارس به پایان رسید

(سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰) ۱۶:۴۵

رقابت های ورزشی جام رمضان ویژه بانوان شاغل در پارس جنوبی با معرفی برگزیدگان رشته های مختلف ورزشی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس گفت: این مسابقات در رشته های ورزشی شنا، بدمینتون(انفرادی و تیمی) و آمادگی جسمانی با حضور یکصد نفر از بانوان شاغل در شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس در محل پردیس ورزشی خلیج نایبند برگزار شد.

بهرام رضاییان افزود: رقابت های جام رمضان، با هدف ایجاد تحرک و ارتقای شغلی بانوان شاغل در شرکت های مستقر در پارس جنوبی از سوی سازمان منطقه ویژه و با مشارکت سایر شرکت های مستقر بگزار شد.

وی با اشاره به کیفیت و برگزاری مناسب رقابت های شنای بانوان منطقه ویژه پارس یادآور شد: در رده سنی آزاد و شنای 33متر آزاد انفرادی که با حضور ورزشکارانی از سازمان منطقه ویژه پارس، پتروشیمی جم ، پتروشیمی آریاساسول و تربیت بدنی عسلویه برگزار شد، صدیقه عبدالهی و الهام زارعی از سازمان منطقه ویژه پارس و مریم خندان از پتروشیمی جم به ترتیب به مقامهای اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.

رضاییان افزود: در مسابقات رشته بدمینتون انفرادی بانوان منطقه پارس نیز شیما مرادی و ملیحه اقلیمی از شرکت پتروشیمی جم به مقام های اول و دوم و آزاده زنده بودی و نصیبه صفایی هر دو از شرکت پتروشیمی جم مشترکا، مقام سوم این رقابت ها را کسب کردند.

وی گفت: در مسابقات آمادگی جسمانی بانوان نیز که با حضور شرکت کنندگانی از پتروشیمی جم، مجتمع گازی پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد، آزاده محمد زاده، مومنه زارعی و روشن زنده بودی هر سه از پتروشیمی جم به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم این رقابت ها ایستادند.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید