نتایج رقابت های ورزشی جام ماه مبارک رمضان منطقه ویژه پارس اعلام شد

(شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰) ۰۱:۰۸

با پایان یافتن مسابقات ورزشی جام ماه مبارک رمضان منطقه ویژه پارس که با حضور ورزشکاران شاغل در شرکت های مستقر در پارس جنوبی انجام شد، امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نتایج این رقابت ها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، بهرام رضاییان، رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره المپیاد ورزشی در رشته های مختلف برای آقایان(فوتسال، تنیس روی میز، دارت،فوتبال دستی،طناب کشی، تیراندازی با کمان و شنا) و  بانوان ( آمادگی جسمانی، بدمینتون، فوتبال دستی، شنا) در این ماه مبارک برگزار شد.

وی افزود: در این دوره به دلیل گستردگی طیف دعوت شدگان شامل کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس، پتروشیمی های مستقر در منطقه و شرکت های تابعه صنعت نفت رقابت های فشرده و تنگاتنگی برگزار شد که در نهایت نتایج زیر در رشته های مختلف به دست آمد: 

آقایان:
الف- رشته فوتسال:
جام رمضان هر سال با رشته جذاب و پرطرفدار فوتسال شروع می شودکه  با استقبال فراوانی نیز روبرومی شود . تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات 38 تیم بود که پس از برگزاری شش مسابقه مقدماتی در یک جدول 32 تایی و به صورت تک حذفی به رقابت پرداختند که در پایان و پس از برگزاری بازی های جذاب و دیدنی تیم نقلیه الف توانست مقام اول را کسب کند و تیم های بسیج سازمان و تیم ستاد حراست الف به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند . این مسابقات در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی خلیج نای بند برگزار شد.

 ب- تنیس روی میز: در مسابقات انفرادی تنیس روی میزکه در تاریخ 17/5/90 در سطح منطقه و در سالن ورزشی پوریای ولی برگزار شد . تعداد زیادی از پرسنل شرکتی و پرسنل سازمان منطقه ویژه حضور داشتند که پس از رقابت بسیار تنگاتنگ و نفس گیر و در سطح بسیار بالایی برگزار شد آقای علی علی پور جودبخش از تیم پتروشیمی مروارید مقام اول و آقای جمشید صدیق از پتروشیمی برزویه مقام دوم و پورزاد پوردرویش و احمد شکیب از پتروشیمی مروارید و برزویه به صورت مشترک سوم شدند.

ج-رشته دارت: در ادامه مسابقات جام رمضان و در رشته انفرادی و مفرح دارت که در سالن ورزشی پوریای ولی کمپ گلستان برگزار شد که آقای سعید میرزایی از کارکنان فرودگاه مقام اول راکسب کردند و آقای احمد ذبیحی از خدمات شهری مقام دوم و احمد محمدی از امور مالی مقام سوم را کسب کردند.

د-فوتبال دستی: در رشته مفرح فوتبال دستی که به صورت تیم های دو نفره  در سالن ورزشی پوریای ولی کمپ گلستان برگزار شد تیم دو نفره وحید زمانی زاده و محسن فخیم دانا از سازمان منطقه ویژه مقام اول را کسب نمودند و پس ازآنها تیم دونفره پتروشیمی زاگرس  و پتروشیمی جم مقامهای دوم و سوم کسب را کردند این بازیها با شرکت بیش از بیست تیم برگزار شد.

ه-رشته شنا آقایان: در رشته ورزشی شنا که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه طرفداران زیادی دارد امور ورزش سازمان نیز با توجه این موضوع در هر دوره آقایان و بانوان اقدام به برگزاری این مسابقات در استخر زیبای مجموعه ورزشی خلیج نایبند نمود که با استقبال زیادی روبرو شد. در این دوره از مسابقات که در رده آقایان دو گروه سنی زیر 30 سال و بالای 30 سال (پیشکسوتان) برگزار گردید و با استقبال فراوانی از سوی شرکت های نفتی در سطح منطقه و مردم بومی روبرو شد.

در پایان و در رده زیر 30سال آقای مالک معروف پور از منطقه ویژه نفر اول و آقایان میلاد عباسپوراز شرکت نفت و گاز پارس و احسان گشت اسبی به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند. در رده بالای 40 سال نیز آقای خالد اسدی از مجتمع گاز ، آقای فرنوش محمدی از پتروشیمی پروپیلن جم و آقای محمد جواد صادقی از شرکت  پتروشیمی زاگرس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

و-رشته طناب کشی:  مهیج ترین مسابقات برگزار شده در جام رمضان امسال مسابقات طناب کشی بود که امسال که با حضور پرشور ورزشکاران در سطح منطقه در سالن پوریای ولی برگزار شد و تیم پتروشیمی جم با اقتدار مقام اول را کسب کرد و تیم امور ورزش سازمان منطقه ویژه مقام دوم و تیم پتروشیمی زاگرس مقام سوم را کسب کردند.

ز-رشته تیر اندازی با کمان: مسابقات تیراندازی با کمان در تاریخ 16/6/90 وبا حضور 25 نفر در سالن چند منظوره برگزار شد که در پایان آقای ناصری از امور گمرکی مقام اول راکسب کرد و آقای ولید صالح پور و ناصر رایگان به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.

بانوان :
امور ورزش سازمان در ماه مبارک رمضان برای بانوان که چهار رشته فوتبال دستی، بدمینتون، آمادگی جسمانی و شنا که با استقبال خوب بانوان در سطح منطقه انجام شد در رشته جذاب فوتبال دستی که به صورت تیمی و در سطح سازمان برگزار شد خانم ها زهرا بختیاری و مریم بی غرض مقام نخست را از آن خود کردند.

همچنین تیم خانم ها آصفه افشار پور و مرضیه نظری دوم و تیم خانم ها زهره ناصری، منصوره غفوریان مقام سوم را کسب کردند.

در رشته آمادگی جسمانی که در سطح منطقه برگزار شد آزاده محمد زاده، روشن زنده بودی و مومنه زارعی هر سه از پتروشیمی جم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته بدمینتون نیز که در تاریخ 28/6/90 در سالن چند منظوره برگزار شد شیما مرادی مقام اول، ملیحه اقلیمی مقام دوم و نصیبه صنائی مقام سوم (هر سه نفر از پتروشیمی جم) را کسب کردند.

در رشته شنا نیز که به صورت آزاد برگزار شد صدیقه عبدالهی و الهام زارعی هر دو از سازمان منطقه ویژه به ترتیب مقام های اول و دوم و مریم خندانی از پتروشیمی جم مقام سوم را کسب کردند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید