امروز و با همراهی مدیران ارشد صنعت نفت

وزیر نفت از فازهای جدید پارس جنوبی در منطقه کنگان بازدید کرد

(چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰) ۱۲:۴۱

مهندس رستم قاسمی‎ صبح امروز (چهارشنبه 16 آذر) در سفر به عسلویه، از فازهای باقیمانده پارس جنوبی در حوزه عملیاتی منطقه پارس 2 (پارس کنگان) بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت توسعه این فازها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مهندس موسی سوری،‏ مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، محمد جواد شمس، مدیرعامل شرکت پتروپارس و مهندس علی طاهری مطلق، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران وزیر نفت را در سفر امروز به عسلویه همراهی می کنند.

وزیر نفت ابتدا از بخش های مختلف پروژه توسعه فاز 12 پارس جنوبی بازدید کرد و آخرین مراحل اجرایی، پیشرفت فیزیکی و توسعه این فاز را در گفت وگو با مدیرعامل شرکت پتروپارس بررسی نمود.

قاسمی همچنین در بازدید از بخش های مختلف فاز 14 پارس جنوبی، مسائل فنی و عملیاتی امور مربوط به توسعه این فاز جدید میدان گازی پارس جنوبی را ارزیابی کرد.

وزیر نفت در سفر امروز خود به عسلویه از جبهه های کاری ایجاد شده برای توسعه فاز 19 نیز بازدید کرد و برخی مسائل مربوط به توسعه پرشتاب این فاز مهم را با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بررسی نمود.

قاسمی همچنین در بعد از ظهر امروز و در ادامه سفر یک روزه خود به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشستی با مدیران عامل شرکت های پارس جنوبی، موارد و مسائل مربوط به توسعه فازهای باقیمانده پارس جنوبی را به بحث و گفت وگو می نشیند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید