با 41 درصد پیشرفت فیزیکی

60 کیلومتر از بزرگراه دیر _ بوشهر آماده آسفالت است

(یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰) ۱۶:۳۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از پیشرفت 41 درصدی پروژه احداث بزرگراه چهار خطه دیر _ بوشهر خبر داد و افزود: هم اکنون 60 کیلومتر از این پروژه آماده انجام عملیات آسفالت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به همراه استاندار بوشهر، فرماندار دیر و برخی مقامات محلی، شب گذشته (26 آذر، پس از پایان سفر رییس جمهور خودمختار تاتارستان روسیه به عسلویه) از عملیات آسفالت پروژه بزرگراه چهار خطه دیر _ بوشهر بازدید کردند.

سید پیروز موسوی با بیان اینکه اجرای این پروژه با سرعت بسیار خوبی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال انجام است، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در قالب 14 قطعه، از آذرماه سال گذشته آغاز شده است و  هم اکنون به 41 درصد پیشرفت فیزیک رسیده است.

وی یادآور شد: پروژه احداث بزرگراه چهار خطه دیر _ بوشهر به طول 187 کیلومتر از جمله مصوبات سفر هیات دولت به استان بوشهر است که با تامین اعتبار از محل منابع شرکت ملی نفت ایران از سوی قرارگاه خاتم النبیا اجرایی شده است.

موسوی گفت: هم اکنون عملیات آسفالت یکی از قطعات این پروژه به طول 15 کیلومتر آغاز شده است و قرارگاه خاتم الانبیا به طور سه نوبته و شبانه روزی، این عملیات را انجام می دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه هم اکنون 371 دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی در این پروژه مشغول کار می باشد، افزود: توسعه زیرساخت های استان بوشهر، افزایش سرعت حمل و نقل در محورهای ارتباطی جنوب کشور، افزایش حجم ترازیتی جنوب کشور و ایمن سازی راه های ارتباطی استان بوشهر را از جمله اهداف اجرای این پروژه مهم است.

موسوی تصریح کرد: با شتاب کنونی در اجرای پروژه به طور قطع بزرگراه دیر _ بوشهر طبق برنامه زمانبدی شده تا آذر ماه سال آینده به بهره برداری می رسد و به مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر اهدا خواهد شد.

بزرگراه دیر بوشهر

بزرگراه دیر بوشهر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید