توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم با کمک 25 میلیارد ریالی نفت وگاز پارس

(سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰) ۱۰:۱۰

رییس امور مالی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر از کمک 25 میلیارد ریالی شرکت نفت و گاز پارس برای توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عبداله مومنی یادآور شد: توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم از مصوبات اصلی کارگروه های شش گانه منطقه پارس جنوبی است و بر این اساس مقرر شده شرکت نفت و گاز پارس مبلغ 25 میلیارد ریال و شرکت ملی گاز ایران نیز 10 میلیارد ریال به این منظور اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه بیمارستان توحید جم به عنوان مرکز درمانی خدمات دهنده به کارکنان و خانواده های ساکن در شهرک های مسکونی و همچنین پشتیبان درمانی منطقه عملیاتی پارس جنوبی است، ادامه داد: شرکت نفت و گاز پارس در اولین مرحله از این مشارکت، مبلغ 5 میلیارد ریال را به حساب سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت واریز کرده است.

مومنی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در این مرحله و با بودجه اختصاص یافته، پروژه های «توسعه انبار دارویی و انبار تجهیزات»، «راه اندازی بخش جدید دندانپزشکی» و «خرید بخشی از وسایل مورد نیاز پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم» اجرایی و تکمیل خواهد شد.

وی با تقدیر از مساعدت مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیریت امورمالی این شرکت، تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان توحید جم با پیشرفت خوبی، به زمان بهره برداری نزدیک می شود؛ احداث پلی کلینیک تخصصی، راه‌اندازی پلی کلینیک دندانپزشکی، راه‌اندازی داروخانه مجهز و احداث و تجهیز آزمایشگاه طبی از بخش های مهمی است که در طرح توسعه بیمارستان توحید جم ساخته می شود.

بهرامی، ساخت و راه اندازی بخش تشخیصی را از دیگر بخش های این طرح مهم خواند و افزود: در بخش تشخیصی این بیمارستان واحدهای اندوسکوپی، کولونوسکوپی، تست ورزش، اکو کاردیو گرافی و سونوگرافی راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان توحید جم علاوه کارکنان شاغل در حوزه عملیاتی پارس جنوبی و خانواده آنان در شهرستان جم، به  120 هزار نفر از ساکنان بومی این مناطق نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید