با مشارکت فعال بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

عملیات امداد مانور مقابله با شرایط اضطراری پارس جنوبی انجام شد

(چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰) ۱۲:۳۶

رییس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از برگزاری مانور مقابله با شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس و حوزه عملیاتی پارس جنوبی با حضور و مشارکت فعال کارکنان و گروه های امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد و گفت: این مانور با همکاری گروه های پزشکی و امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، سازمان منطقه ویژه پارس، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی پازارگاد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، عبدالرضا مظفری افزود: مانور مقابله با شرایط اضطراری در سطح منطقه ویژه پارس با حضور 3 تیم پزشکی از فازهای 1، 2 و 3 و درمانگاه منطقه ویژه پارس و همچنین اعزام 6 دستگاه آمبولانس در محل  پالایشگاه دوم پارس جنوبی برگزار شد.

وی با اشاره به نحوه امدادرسانی در مانور یاد شده به مصدومان حادثه فرضی، تصریح کرد: پس از بروز حادثه فرضی که به صورت آتش سوزی در مخزن کاندنسیت میعانات گازی پالایشگاه دوم پارس جنوبی آغاز شد، نیروها امدادی و گروه های پزشکی در سریعترین زمان در محل حاضر شدند و عملیات کمک رسانی به مجروحان فرضی را هدایت کردند.

مظفری ادامه داد: با افزایش حجم بالای آتش سوزی، واحدهای عملیاتی آسیب دیده درخواست کمک کردند و  گروه های پزشکی و امدادی همپای آتش نشانی منطقه ویژه پارس در زمان بسیار کوتاه در محل مورد نظر مستقر شدند.

رییس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تصریح کرد: در نهایت پس از یک ساعت تلاش خستگی ناپذیر و اصفای حریق، با کوشش گروه های امدادی شرایط به حالت عادی بازگشت و آسیب دیدگان فرضی نیز مداوا شدند.

مظفری با اشاره به تلاش دکتر برکتی رییس مرکز اورژانس و کلینیک جراحی پارس و همکاری وی در برگزاری این مانور گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و مرکز اورژانس و کلینیک جراحی پارس جنوبی در این مانور با اعزام گروه های پزشکی، در کنترل بحران و همچنین انجام بخش عملیات رسیدگی و انتقال مجروحین، نقش چشمگیری داشتند.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید