نتایج نهایی آزمون استخدام در شرکت ملی نفت ایران اعلام شد

(یکشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۰) ۱۵:۵۷

نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران به منظور جذب 4907 نفر نیروی انسانی در شرکت‌های مختلف زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: براین اساس داوطلبانی که به مرحله مصاحبه استخدامی شرکت ملی نفت ایران راه یافته‌اند برای اطلاع از نتایج نهایی آزمون می‌توانند به سایت http://azmoon.nioc.ir/ مراجعه کنند.
 
گزارش ما حاکیست:در این خصوص آزمون استخدامی شرکت‌های ملی نفت و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تیر ماه سال جاری با حضور 120 هزار نفر برگزار شد که از این تعداد، حدود هشت هزار نفر به آزمون شغلی و مصاحبه استخدامی دعوت شدند که در نهایت چهار هزار و 907 نفر جذب خواهند شد.
 
بر اساس این گزارش شروع به کار پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پس از طی کامل مراحل تشریفات استخدامی از جمله اخذ تائیدیه هسته گزینش، تائیدیه مدرک تحصیلی، طب صنعتی، تائیدیه عدم سوء پیشینه و ... امکان پذیر خواهد بود و آنها از ابتدای سال آینده آغاز به کار خواهند کرد.
 
پس از آغاز به کار نیروهای جدیدالاستخدام مجددا نسبت به تهیه تراز نیروی انسانی اقدام می شود و بر اساس این تراز، نیاز سال 91 احصا و بر مبنای نیاز جدید نسبت به اخذ مجوز جذب جدید اقدام خواهد شد.


 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید