در آستانه دهه مبارک فجر محقق شد

گشایش 10 پروژه حفاظت الکترونیک در شرکت ملی نفت ایران

(پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰) ۲۲:۴۶

رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران از بهره برداری 10 طرح در حوزه حفاظت الکترونیک در شرکت های تابعه این شرکت در آغاز دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، محمدحسین دانشفر با اعلام این خبر افزود: طرح های حفاظت الکترونیک از لحاظ تامین اعتبار، همچنین طراحی و مراحل انعقاد قرارداد، از شتابی مطلوب برخوردار است.

وی گفت: حراست شرکت ملی نفت ایران بر اساس سیاست های ابلاغی، گام های موثری در زمینه به ثمر رساندن پروژه های حفاظت الکترونیک در سطح شرکت ملی نفت ایران برداشته است.

دانشفر یادآوری کرد: حدود 125 پروژه در مرحله تامین اعتبار، 26 پروژه در مرحله مناقصه، 83 پروژه در حال اجرا و 34 پروژه نیز به بهره برداری کامل رسیده است.

رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران یکی از دلایل پیشرفت در اجرای پروژه های حفاظت الکترونیک و جهش ایجاد شده در این طرح ها را مربوط به تغییر بودجه های این پروژه ها از جاری به سرمایه ای و آن را نقطه ای قوی در بهره برداری های بیشتر از پروژه های مختلف خواند.

رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران گفت: 10 پروژه مشتمل بر پروژه حفاظت الکترونیک تاسیسات خامی و مارون 5، آب تیمور، اهواز 5 و ساختمان های ستاد اهواز در شرکت مناطق نفت خیز جنوب، تاسیسات فلات قاره در جزیره خارگ، مشتمل بر سکوهای دریایی و تاسیسات خشکی، دفتر نمایندگی بوشهر و نیز از شرکت نفت فلات قاره و شماری از ساختمان های شرکت های نفتی و ساختمان های ستادی مستقر در تهران در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

دانشفر ابراز امیدواری کرد در قالب یک برنامه پنج ساله، تمام تاسیسات و اماکن شرکت ملی نفت ایران زیر پوشش حفاظت الکترونیک قرار بگیرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید