بانک تجارت شعبه روستای بیدخون عسلویه افتتاح شد

(پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰) ۰۱:۳۹

همزمان با گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بانک تجارت شعبه روستای بیدخون از توابع بخش عسلویه در مراسمی با حضور مدیر پارس 1 سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرماندار کنگان، بخشدار عسلویه و برخی مقامات محلی، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر منطقه پارس 1 (پارس جنوبی) در مراسم افتتاح این بانک، یادآور شد: به رغم وجود فشارهای بین المللی، اما خوشبختانه نظام بانکی توانسته است با هدایت ارتباطات مالی کشور، روند تجارت داخلی و خارجی را راهبری کند.

عباس دولتی زاده افزود: امروزه مردم از بانک ها انتظار دارند برای سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات شرایطی خوب فراهم کنند و منشاء خیر برای اقتصاد کشور باشند، در این زمینه احداث و افتتاح بانک تجارت شعبه بیدخون در راستای پاسخگویی بهتر به مردم شریف این روستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به توسعه فضاهای خدماتی در روستای بیدخون همواره تلاش کرده است و برخی پروژه ها و خدمات شهری در این روستا را انجام داده است و در آینده نیز شاهد بهره بردای چند پروژه مهم برای رفاه بیشتر ساکنان عزیز بیدخون خواهیم بود.

روستای بیدخون از توابع بخش عسلویه حدود پنج هزار نفر جمعیت دارد.

 افتتاح پروژه های عسلویه

افتتاح پروژه های عسلویه

افتتاح پروژه های عسلویه

افتتاح پروژه های عسلویه

عکس: رضا بنداری پور

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید