بهره برداری از پروژه های عام المنفعه منطقه ویژه پارس

بازارچه ماهی، میگو و تره بار بندرکنگان افتتاح شد

(یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰) ۱۴:۵۶

پروژه احداث بازارچه ماهی، میگو و تره بار بندر کنگان که با کمک و حمایت مالی سازمان منطقه ویژه پارس عملیات اجرایی آن انجام شده بود، امروز (یکشنبه 23 بهمن) در آیینی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس، فرماندار و امام جمعه شهرستان کنگان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه پارس، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین بهره برداری این پروژه با اشاره به کمک های عام المنفعه این سازمان به محیط پیرامونی گفت: افتتاح بازارچه ماهی، میگو و تره بار بندرکنگان یکی از اقدامات مناسب و به جای صورت گرفته بود که با حمایت های سازمان منطقه ویژه پارس به سرانجام رسیده است.

مهندس مسعود نصوری ادامه داد: توجه به ذی نفعان کلیدی و محیط پیرامونی یکی از وظایف صنعت نفت است که در این زمینه وزیر نفت تاکیدات متعددی داشته است و از این رو سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، در این راستا تلاش می کند.

وی با اشاره به پروژه های متعددی که در ایام دهه فجر از سوی سازمان منطقه ویژه پارس در سطح منطقه به بهره برداری رسید، یادآور شد: پروژه هایی شامل آبرسانی به شهر نخل تقی، بوستان محله روستای بیدخون، توسعه راه های ارتباطی و بسیاری طرح های دیگر، با اعتباری نزدیک به 105میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید و به مردم شریف این منطقه تقدیم شد.

فرماندار کنگان نیز در این مراسم تصریح کرد: ساماندهی فعالیت های بازار از مهم ترین خواسته ها و دغدغه های مردم و مسوولین این شهرستان بوده است؛ خوشحالیم از اینکه یکی از دغدغه های مردم برطرف شد و امیدواریم با همت و پیگیری های شهرداری و همکاری شهروندان، با توسعه فضاهای کسب و کار بتوان کیفیت خدمت رسانی به مردم را ارتقا داد.

شهردار بندرکنگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از سازمان منطقه ویژه پارس به دلیل مشارکت در اجرایی نمودن این پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع و با صرف 15میلیارد ریال اعتبار با مشارکت و حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و شهرداری کنگان احداث شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید