گفت وگو؛

برگزاری جشن شکوفه های انقلاب / حضور 10 هزار نفر از خانواده کارکنان پارس جنوبی

(شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰) ۱۵:۴۴

جشن شکوفه های انقلاب اسلامی شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور 10 هزار نفر از خانواده کارکنان شاغل در شرکت های فعال در حوزه عملیاتی پارس جنوبی برگزار شد.

جشن شکوفه های انقلاب به همت شورای هماهنگی روابط عمومی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سومین سال خود را پشت سر گذاشت. در این خصوص با سعید اسدپور، جانشین روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت وگویی انجام شده است که از نظر شما خوانندگان می گذرد.

- جناب اسد پور هدف از برگزاری جشن شکوفه های انقلاب چیست؟
همه ساله در سیستم نفت برای دانش آموزان ممتاز در ایام پیروزی انقلاب جشن شکوفه های انقلاب برگزار و از آنها تقدیر به عمل می آید، شرایط به این شکل بود که هر ساله شرکت های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس، به طور جداگانه این جشن را برگزار می کردند؛ اما امسال به پیشنهاد شورای هماهنگی روابط عمومی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس این مزیت ایجاد شد تا جشن شکوفه های انقلاب به طور یکپارچه و با حضور تمام خانواده کارکنان شاغل در شرکت های فعال در حوزه عملیاتی پارس جنوبی، به میزبانی منطقه ویژه انرژی پارس برگزار شود.

- برگزاری جشن شکوفه به صورت هماهنگ چه مزیتی داشته است؟
مزیت این کار همانطور هم که در ابتدا گفتم از شکل پراکنده ای که در گذشته داشت خارج شده و به صورت هماهنگ از سوی روابط عمومی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس برگزار می شود و علاوه بر این باعث شد خانواده های کارکنان مجموعه نفت که در شهرهای مختلف زندگی می کنند را دور هم جمع کرده و یک نوع احساس علقه و ارتباط نزدیکی بین کارکنان و خانواده آنان به وجود آید.

- جشن شکوفه ها از چه زمانی شروع و تا کی ادامه دارد؟
همزمان با دهه فجر انقلاب آغاز و تا دهه نخست اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

- همزمان با عسلویه در چه شهرهایی دیگر برگزار می شود؟
در هشت شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، بوشهر، مشهد، جم و رامسر

- تا کنون چند تا از این شهرها جشن شکوفه ها برگزار کرده اند؟
شش شهر

- آیا این جشن خاص فرزندان کارکنان است ؟
با توجه به اینکه برنامه خاص فرزندان کارکنان بوده اما با استقبال و حضور خانواده ها از برنامه های دیگری نیز در این رابطه استفاده کرده ایم و سعی شده است تا با دعوت گروهی از هنرمندان میان بخش صنعت نفت و جامعه هنری نوعی ارتباط برقرار کنیم.

- جشن شکوفه های انقلاب شرکت های پارس جنوبی چه تعداد مخاطب داشته است؟
حدود ده هزار نفر که در شهر های مختلف این اتفاق رخ داده است.

- جوایز خاصی هم در این جشن اهدا می شود؟
اصلی ترین هدف ما از برگزاری این جشن، اهدای جوایز و شکل مادی آن نبود؛ بیشتر بر مودت و آشنایی مجموعه کارکنان با همکاران خود در این حوزه عملیاتی بود که به صورت پراکنده در شهرهای مختلف زندگی می کنند، تاکید داشتیم و از این رو برای تحقق این مهم برنامه ریزی کردیم.

گفت وگو از: بتول جهانگیری

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید