دهمین نشست شورای راهبردی حراست های منطقه ویژه پارس برگزار شد

(پنج شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰) ۱۰:۱۳

دهمین نشست شورای راهبردی حراست شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به میزبانی حراست شرکت بهره برداری و مدیریت پتروپارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، شرکت های فعال در منطقه ویژه پارس به صورت منظم و به منظور یکپارچه سازی فعالیت های حفاظتی و حراستی در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور و در راستای ابلاغ و بخشنامه وزبر نفت، نشست های راهبردی را به طور ماهانه برگزار می کنند.

در این نشست ها ضمن بررسی مسایل امنیتی روز منطقه، هماهنگی و رفع مشکلات و ارائه گزارش اقدامات انجام شده و برنامه ریزی ها جهت اجرای سیاست ها و دستورالعمل های سازمان حراست صنعت نفت انجام می شود.

دهمین نشست شورای راهبردی حراست های منطقه ویژه پارس، با تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی و خیر مقدم توسط مدیرعامل شرکت بهره برداری و مدیریت پتروپارس و ارائه توضیح مبسوط از شرکت یاد شده و تشکر و تقدیر از همکاری حراست ارشد منطقه ویژه پارس جهت دلگرمی شرکت های غیردولتی در حین انجام کار در پارس جنوبی، برگزار شد.

رییس حراست شرکت بهره برداری و مدیریت پتروپارس نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در حراست این شرکت ارائه کرد.

رییس حراست ارشد منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با اشاره به حضور پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در منطقه ویژه پارس، تصریح کرد: در سال 90 فعالیت های گسترده ای را در جبهه های کاری مختلف، شاهد بودیم و اکنون در آستانه پایان سال مجددا با حضور مقام معظم رهبری در پژوهشگاه صنعت نفت و بازدید و ملاقات معظم له با مجموعه مدیران همراه بودیم که به طور قطع سال 90 در سابقه تاریخی صنعت نفت به یادگار خواهد ماند.

در پایان سخنان ناصر رضاعلی، رییس حراست ارشد منطقه ویژه پارس، دهمین نشست شورای راهبردی حراست های منطقه ویژه پارس با اعلام مسائل کاری وارد دستور کار شد و در پی آن با بیان مطالب و طرح مسائل مربوط به حوزه های مختلف تخصصی حراستی توسط اعضای این جلسه ادامه یافت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید