سیزدهمین دوره آموزش کارکنان جدیدالاستخدام منطقه ویژه پارس آغاز شد

(سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۶:۵۶

به همت مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیزدهمین دوره آموزش کارکنان جدید الاستخدام این سازمان در محل مرکز آموزش شهید بهشتی شرکت ملی گاز ایران در شهرستان جم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود: تعداد نیروهای تازه استخدام این سازمان 52 نفر بود که با پیگیری ها و موافقت مهندس نصوری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نسبت به تخصیص 20 سمت خالی سازمانی به نیروهای بومی، این تعداد به 72 نفر افزایش یافت.

محمد نوروزی فرد ادامه داد: از این تعداد، در مجموع 41 نفر نیروی بومی استان بوشهر و فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است؛ 72 نفر از کارکنان جدید الاستخدام سازمان منطقه ویژه پارس 19 دوره آموزشی عمومی و تخصصی لازم را در مدت سه ماه طی می کنند.

وی اظهار کرد: نیروهای تازه استخدام سازمان منطقه ویژه پارس به صورت اقماری (سه هفته کار و یک هفته استراحت) در مدت یاد شده، دوره های آموزشی برنامه ریزی شده توسط اداره آموزش منطقه ویژه پارس را طی خواهند کرد.

نوروزی فرد تصریح کرد:آغاز به کار نیروهای جدیدالاستخدام سازمان منطقه ویژه پارس پس از پایان دوره آموزشی، در نیمه دوم مردادماه امسال، به آنان اعلام می شود.

مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از سال گذشته تا کنون سه دوره آموزشی بدو استخدام برای نیروهای تازه استخدام برگزار کرده است.

آشنایی با صنعت نفت، آشنایی با مقررات پرسنلی، آشنایی با HSE، کمک های اولیه و امداد و نجات، آموزش مهارت های ده گانه کار در سازمان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گزارش نویسی و مکاتبات، آشنایی با استانداردهای IMS، مدیریت بر مبنای ارزش های اسلامی و حرفه ای و ترویج فرهنگ نماز و آموزش های عقیدتی و آشنایی با فرهنگ و الگوهای رفتاری در صنعت نفت از جمله این دوره های آموزشی است.

همچنین دوره آموزشی اتوماسیون اداری، ایمنی و آتش نشانی، طرح تکریم ارباب رجوع، بازدید از مناطق عملیاتی، ارگونومی (مهندسی و عوامل انسانی)، شیوه کارگروهی، آموزش های عمومی و حراستی، زبان انگلیسی و آموزش مهارت های هفتگانه ICDL از دیگر دوره های آموزشی است.

سیزدهمین دوره آموزشی

سیزدهمین دوره آموزشی

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید