علم الهدی:

تلاوت قرآن کریم با تدبر و تفکر راه نجات انسان از تمامی زشتی هاست

(سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱) ۱۵:۴۸

دکتر سید محمدحسین طباطبایی (علم الهدی) تصریح کرد: انس گرفتن با قرآن کریم و تلاوت آیات الهی با تدبر و تفکر عمیق‏، راه نجات انسان از تمام زشتی ها و پلیدی هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، دکتر علم الهدی امروز (سه شنبه دوم خرداد) در حاشیه برگزاری نخستین دوره تخصصی آموزش قرآن کریم در مسجد پیام اعظم (ص) منطقه ویژه پارس، افزود: تلاوت قرآن زمانی بیش ترین تاثیر را دارد که همراه با تأمل و تدبر باشد همچنان که خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: «این کتابی است پربرکت که بر تو نازل کرده ایم تا در آیات آن تدبر کنند و خردمندان متذکر شوند.»

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تامل عمیق در آیات الهی، ادامه داد: قرآن مجید، کلام خدا و مشتمل بر معارف والای الهی است؛ از این رو برقراری هرگونه ارتباطی با آن نیازمند ایجاد زمینه لازم و شایسته قرآن است.

نخستین دوره تخصصی آموزشی قرآن کریم ویژه مربیان استان بوشهر با حضور دکتر محمد حسین طباطبایی (علم الهدی) و سید محمدمهدی طباطبایی، موسس جامعه القرآن کریم اهل بیت (ع)، به همت روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

سخنرانی دکتر سید محمدحسین طباطبایی‏(علم الهدی) بین نماز ظهر و عصر در مسجد سازمان منطقه ویژه پارس به مدت دو روز و برگزاری مراسم باشکوه ”شبی با کلام وحی“ با حضور دو شخصیت برجسته یاد شده در حسینیه یادگار امام (ره) روستای بیدخون از دیگر برنامه های تعیین شده در حاشیه نخستین دوره تخصصی آموزشی قرآن کریم ویژه مربیان استان بوشهر بود.

همچنین مراسم باشکوه ”شبی با کلام وحی” امشب (سه شنبه دوم خرداد) ساعت 21 در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک توحید جم، و چهارشنبه شب (همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر) ساعت 21 در مسجد شهرک پردیس جم برگزار می شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید