مراسم یادبود درگذشت شادروان دکتر سید سهیل قرشی برگزار می شود

(شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱) ۱۲:۳۲

به مناسبت درگذشت شادروان دکتر سید سهیل قرشی، همکار گرامی و مشاور ارشد اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس مراسم یادبودی در مسجد پیامبر اعظم (ص)منطقه ویژه پارس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، دکتر سید سهیل قرشی خدمت در صنعت نفت را به عنوان مشاور مدیر عامل و رئیس کل امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سال 1384 آغاز کرد و سپس به عنوان مشاور ارشد اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال 1388 فعالیت خود را در پارس جنوبی ادامه داد.

شادروان قرشی دارای مدارک تحصیلی متعدد در داخلی و خارج کشور بود؛ فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشکده علوم سیاسی و اجتماعی، لیسانس مدیریت بازرگانی از مدرسه عالی بازرگانی و فوق لیسانس مدیریت دولتی از دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران را بین سال های 1354 تا 59 اخذ کرد و سپس با اعزام به کشور کانادا، دو مدرک دکترا در حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت دریافت کرد.

شادروان دکتر قرشی، دانشیاری سابق دانشکده بازرگانی دانشگاه مک ماستر کانادا، استادیار سابق دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و عضو رسمی آکادمی مدیریت آمریکا را در کارنامه فعالیت آموزشی خود ثبت کرد.

وی در مهرماه 1385 به عنوان دبیر سمینار مدیریت فناوری اطلاعات و توسعه ملی، با گردهمایی 850 مدیر نخبه کشور، برنامه‌‏ریزی راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت توسعه پزشکی الکترونیکی در کشور را کلید زد.

شادروان دکتر قرشی، با تجربه هدایت و رهبـری پـروژه های فنـاوری اطلاعـات در ایـران و خـارج از کشـور، همواره بر نقش مدیریت مبتنی بر خلاقیت و نوآوری حاصل از مدیریت دانش در کاربری مناسب از IT تاکید داشت.

گسترش نظام مند فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت تحقق اقتصاد دانایی محور در راستای توسعه پایدار ملی، دغدغه اصلی شادروان دکتر قرشی بود.

شادروان دکتر سید سهیل قرشی روز یکشنبه 14 خرداد، بر اثر ایست قلبی درگذشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید