عقد قرارداد مدت معین در صنعت نفت ممنوع شد

(شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱) ۱۴:۰۰

رئیس تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران از ممنوعیت عقد قرارداد مدت معین در صنعت نفت خبر داد و افزود: این تصمیم در جلسه شورای مدیران و با دستور وزیر نفت گرفته شده است و بنا بر این نمی تواند استثنا داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عباس غفاری صبح امروز (شنبه 20 خرداد) در بیست و نهمین نشست مشترک واحدهای برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران همچنین از احتمال برگزاری آزمون استخدامی این شرکت در نیمه دوم امسال خبر داد.

وی گفت: آن دسته از متقاضیانی که مراحل کارشان طی شده و کد مجوز دریافت کرده اند، روند عقد قراردادشان انجام می شود ولی آن هایی که به این مرحله نرسیده اند، بحث امضا قرارداد مدت معین با آن ها منتفی است.

رئیس تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: آزمون سال جاری براساس آنچه که در سال گذشته انجام شده، مورد بازنگری و آسیب شناسی قرار گرفته است تا بهترین نتیجه از آن حاصل شود.

وی آزمون استخدامی سال 90 را یکی از بزرگترین آزمون های استخدامی کشور دانست و یادآور شد: در آزمون سال گذشته 146 هزار نفر شرکت کرده اند که از این میان برای 4 هزار و 907 نفر مجوز جذب کسب کردیم.

غفاری ادامه داد: از تعداد مجوزهای کسب شده 3 هزار و 800 نفر جذب شدند که هم اکنون بیشتر این افراد مشغول به کار شده اند ضمن اینکه برای 143 نفر دیگر که نمرات بالای 40 داشته و در مرحله اول پذیرفته نشده بودند نیز در هفته گذشته مجوز جذب گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در این میان برای جذب 500 نفر باقی مانده نیز برنامه ریزی شده است، به این شکل که بخشی از طریق برگزاری آزمون مجدد و بخشی دیگر که شامل فرزندان شاهد و ممتازان می شوند، از طریق مصاحبه به شرکت ها معرفی خواهند شد.

وی درباره عقد قرارداد با نیروهای پیمانکار نیز اظهار داشت: در پیش بینی های اولیه عقد قرارداد مستقیم با 12 هزار نیروی پیمانکار اعلام شده بود که قرارداد تعدادی از این افراد را از زمان اعلام بخشنامه وزیر نفت منعقد کرده ایم و برای تعداد باقی مانده نیز تا پایان خرداد زمان داریم.

بیست و نهمین نشست مشترک واحدهای برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران از امروز (20 خرداد) تا روز دوشنبه (22 خرداد) به میزبانی شرکت ملی صادرات گاز ایران در زائرسرای مشهد برگزار می شود.

منبع: شانا

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید