تولید روزانه 200 تن LPG در پالایشگاه فجر جم در آینده نزدیک

(شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱) ۱۸:۳۹

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم در بازدیداز تحقق طرح تولید روزانه 200 تن ال پی جی پس از بهره برداری از این پروژه مهم در آینده نزدیک خبرداد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم به نقل از مهندس رحیم اسلامی اعلام کرد: با راه اندازی واحد تولید گاز مایع (ال پی جی) درشرکت پالایش گازفجرجم روزانه 200 تن گاز مایع و 80  تن مایعات گازی  تولید خواهد شد.

اسلامی در بازدید از پروژه تولید LPG در این شرکت، فزود: این پروژه مهم در حال حاضر از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است وانتظار می رود به زودی به بهره برداری برسد.

وی حذف آلودگی های زیست محیطی ناشی از سوختن گاز در مشعل های پالایشگاه را از دستاورهای مهم طرح تولید گاز مایع در پالایشگاه فجرجم دانست.

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم دراین بازدید خواستار شتاب در پیشرفت برخی اقدامات پایانی این پروژه مهم شد و ادامه داد: تمام مدیران، مسوولان و کارشناسان شرکت موظفند با تلاشی مضاعف کارنهایی این پروژه را به انجام رسانند.

وی گفت: تا کنون اقدامات بسیار مهمی در راستای پایان پذیرفتن این پروژه انجام شده است وانتظار می رود با شتاب در روند کار این پروژه به زودی مورد بهره وری قرارگیرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید