برتری ورزشکاران منطقه ویژه پارس در المپیاد جانبازان شرکت ملی نفت ایران

(دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱) ۱۱:۳۲

رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برتری جانبازان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در المپیاد ورزشی جانبازان شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، بهرام رضاییان در باره نتایج به دست آمده در این المپیاد ورزشی گفت: این دره از مسابقات با حضور شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، در تاریخ 22 خرداد در تهران برگزار شد که تیم جانبازان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با 12 ورزشکار در رشته های تیراندازی، دارت، شطرنج و شنا شرکت کردند.

 وی با بیان اینکه رشته شنای این المپیاد در سه ماده (کرال سینه، کرال پشت و قورباغه) برگزار شد، افزود: ”مجید گارده“ در رده سنی 44-52 در ماده کرال پشت و ”ساسان اصنافی“ در ماده قورباغه در رده سنی 53 کلاس B15 به مقام نخست دست یافتند.

رضاییان ادامه داد: ”فرشاد بهاری میمندی“ در ماده کرال سینه رده سنی 44-52 سال کلاس S15 و ”حمیدرضا شفیعی کمال آباد“ در ماده کرال پشت رده سنی 45 سال مقام دوم را کسب کردند.

وی گفت: رقابت های شطرنج این المپیاد با حضور 25 ورزشکار برگزار شد که ”عباس فراهانی“  از تیم سازمان منطقه ویژه پارس با چهار پیروزی و یک شکست به مقام دوم رسید.

رییس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد: در این دور از رقابت ها ”کریم عدنان“ و ”شاپور ممتحن فخرانی“ در رشته های تیراندازی با تفنگ و دارت مقام چهارم را کسب کردند.

رضاییان تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات نفرات برتر به مسابقات انتخابی وزارت نفت راه یافتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید