ساعات کار کارکنان منطقه ویژه پارس در ماه رمضان اعلام شد

(پنج شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱) ۱۱:۴۲

مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همزمان با سراسر کشور و در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران، ساعت کاری کارکنان اقماری و روزکار این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این تصمیم در راستای بند (3) اصل (43) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و ایجاد فرصت مناسب برای خودسازی معنوی و بهره‌مندی از برکات این ماه شریف اتخاذ شده است.

بند سوم اصل 43 قانون اساسی تصریح دارد؛ تنظیم‏ برنامه‏ اقتصادی‏ کشور به‏ صورتی‏ که‏ شکل‏ و محتوا و ساعت‏ کار چنان‏ باشد که‏ هر فرد علاوه‏ بر تلاش‏ شغلی‏، فرصت‏ و توان‏ کافی‏ برای‏ خودسازی‏ معنوی‏، سیاسی‏ و اجتماعی‏ و شرکت‏ فعال‏ در رهبری‏ کشور و افزایش‏ مهارت‏ و ابتکار داشته‏ باشد.

بر این اساس در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ساعت کار کارکنان اقماری با یک ساعت تاخیر از 8:30 صبح شروع و در بعدازظهر ساعت 17:30 خاتمه می یابد.

ساعت کار کارکنان روزکار نیز از 8:30 آغاز می شود و در ساعت 15 پایان می یابد.

مدیریت منابع انسانی منطقه ویژه پارس همچنین ساعت کار کارکنان این سازمان در روزهای 18، 20 و 22 مردادماه مصادف با لیالی قدر را با یک ساعت تاخیر (از ساعت 9:30) تعیین کرده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید