همزمان با ماه مبارک رمضان

سومین جشنواره بزرگ قرآنی حبل المتین در منطقه ویژه پارس برگزار می شود

(سه شنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۰:۰۴

سومین جشنواره بزرگ قرآنی حبل المتین همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور پرشور موذنین، قاریان و حافظان قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه ویژه پارس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود: با توجه به تجربه دو دوره برگزاری این جشنواره در سطح منطقه و دستاوردهای عظیم آن، برآن شدیم تا با یاری خداوند متعال و در ایام مبارک رمضان امسال مقدمات برگزاری سومین جشنواره بزرگ قرآنی حبل المتین را در سطح منطقه فراهم آوریم.

حسین قربانی گفت: سومین  جشنواره قرآنی حبل المتین با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سطح منطقه و در چهار بخش، حفظ (5 جزء)، ترتیل، تحقیق (صوت و لحن) و اذان در روزهای 24 تا 26 رمضان المبارک1433هجری قمری برابر با 23 الی 25 مردادماه سال جاری در منطقه ویژه پارس برگزار می شود.

 وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا 16 مردادماه با مراجعه به روابط عمومی سازمان منطقه ویژه، روابط عمومی شرکت های مستقر در پارس جنوبی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های دیر و کنگان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش عسلویه نام نویسی نمایند.

قربانی در باره جوایز قاریان برگزیده در جشنواره یاد شده گفت: به قاریان برگزیده، سه کمک هزینه سفر به حج عمره، شش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، شش کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده ها جوایز نفیس دیگر اهدا می شود.

رییس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس یاد آور شد: سال گذشته در دومین جشنواره قرآنی حبل المتین، 390 نفر از قاریان برجسته بخش عسلویه، شهرستانهای دیّر و کنگان و شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه در سال گذشته در ماه مبارک رمضان، حضور داشتند.

حبل المتین (3)

قربانی افزود: ۳۰ نفر از (برادران و خواهران) قاریان برجسته شرکت کننده در این جشنواره به مقام های برتر رسیدند که کمک هزینه سفر به حج عمره، سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس و کمک هزینه خرید نرم افزار قرآنی به آنان اهدا شد.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه جشنواره ها، فضای فرهنگی و اجتماعی منطقه پیرامون صنعت نفت را متاثر می سازد و موجب تقویت معنویت در بین جوانان عزیز این منطقه می شود، تصریح کرد:استعدادهای فراوانی در حوزه قرآنی در سطح منطقه وجود دارند که با اجرای فعالیتهای مستمر و موثر در این حوزه میتوان ضمن کشف این استعدادها به معرفی ،پرورش و تشویق این استعدادها کمک شایانی نمود، که برگزاری این جشنواره نیز در این راستا می باشد.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید