برج کنترل ترافیک دریایی مجتمع بندری پارس آماده راه اندازی است

(سه شنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۲:۰۸

مدیر بنادر و پایانه های دریایی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس از راه اندازی برج کنترل ترافیک دریایی تا پایان ماه رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس علی نجفی زاده تصریح کرد: ساختمان برج کنترل ترافیک دریایی که توسط سازمان منطقه ویژه احداث شده است جهت بهره برداری در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار می گیرد.

وی، شتاب دهی در گسترش فضای خدماتی مجتمع بندری پارس را از اهداف ساخت و راه اندازی این پروژه اعلام کرد و افزود: پروژه ساخت برج کنترل ترافیک مجتمع بندری پارس به همراه ساختمان پشتیبانی به ارتفاع 45 متر و در زمینی با 10 هزار و 225 متر مربع زیربنا احداث شده است.

نجفی زاده همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه ویژه اداره گذرنامه مستقر در بندر خدماتی پارس، ادامه داد:  این سامانه که به صورت به روز (آن لاین) می باشد به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهیه و خریداری شده است؛ با استفاده از این سامانه، فعالیت های مربوط به امور گذرنامه و اتباع خارجه در مجتمع بندری پارس به روز انجام می شود.

نجفی زاده یادآور شد: با اتخاذ تدابیری از سوی سازمان منطقه ویژه پارس، موانع موجود برای ورود و خروج کالاهای ترانزیتی و ترانشیپی رفع شده است؛ علاوه بر این تشریفات خروج کالا از بندر نیز کاهش یافته است و این مهم سبب دسترسی آسان به تجهیزات مورد نیاز پروژه های پارس جنوبی می شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید